Gå til innhold

Hva skal barnet hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere navn klare, eller må dere i tenkeboksen fremover og kanskje gjennom knallharde forhandlinger med den bedre halvdel?

Før datteren vår kom hadde vi ett klart navneønske - Victoria. Heldigvis ble det jente på oss og vi kunne ta i bruk det fineste navnet vi vet om :)

Denne gangen er vi helt blanke, og må nok gå til anskaffelse av navnebok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jentenavnet klart, men sliter litt mer med guttenavn...

Har på følelsen at det blir jente da, men vi må jo ha et guttenavn klart i tilfelle! :)

Har en gutt fra før, og vi har bestemt at alle barna skal ha samme forbokstav. ;)

Skrevet

Har navn klart til jente, men sliter med gutte navn!

Det er en link på venstre side her som heter navneguiden, den var ok....

for å gjøre det ekstra vanskelig så har vi dobbeltnavn på barna, ikke lett! de skal jo ha navnet livet ut!

Lykke til! :o)

Skrevet

Tja...

Thelma Oline på jente

guttenavn på T.....hmmm usikker der...

Skrevet

hei hei!

Vi er overhodet ikke enige om guttenavn, så jeg er stygt redd for at det da evt. vil forbli navnløst. MEN, jentenavn så har vi Victoria i bakhånd hvis vi ikke blir enige om noe annet..

Akk ja.

Skrevet

Jentenavn: Helene eller Celine Linnea.

Guttenavn: Joakim eller Benjamin :)

Skrevet

mens sannsynlig johannes hvis det blir gutt... jente navn... tja.. har noen forslag da.. Oline, Liv .. men vet ikke..

Skrevet

sukk... navne valget er vanskelig ....

har inger marie til jente... (mitt forslag hehe).. ville egentlig bare kalt marie men søskenbarnet mitt tok det navnet for noen år siden...

guttenavn så vet jeg ikke... kristian kanskje... eller anders... både far, farfar og morfar heter gunnar...

Skrevet

Hvis jente: Mari eller Katharina

Hvis gutt: Ingen aning, der er vi helt uenige (c: Har allerede to gutter, så det har vi vært igjennom før.

Skrevet

Vi har tenkt på Thea, Ylva eller Aurora...har ikke kommet på noe guttenavn enda.

Vi har uansett ikke kommet så langt at vi har bestemt noe enda, men koser oss med å prøve å komme med gode forslag :)

Skrevet

Vi har bestemt oss for lenge lenge siden hva ungen skal hete.. har både jentenavn og guttenavn klart :-)

Skrevet

Vi syns Mats og Kine er fine navn.

Skrevet

Navn er noe jeg tenker masse på for tiden, foreløpig har jeg to jentenavn: Kajsa og Alma og dersom det skulle være gutt Johannes. Mens samboeren vil gjerne ha Sebastian eller Tobias. Vi får se hva det blir, jeg har hørt av andre at man kan fort ombestemme seg når man har det lille nurket i armene og ser at det ikke er en Kajsa eller Alma. Uff, jeg synes det er kjempe vanskelig jeg, men litt gøy også :o)

Skrevet

Jente: Maria

Gutt: Marius eller Mathias

Skrevet

Helt klart Frida hvis det er jente- er det gutt blir det vanskelig! Med navn iallefall.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...