Gå til innhold

erfaringer med crinone?

mollymamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Crinone er en vaginal gel som inneholder hormonet progesteron.

Du kan lese mer her:

http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/?mainpage=/felleskatalogen/show.do%3Ffilename%3D/content/preparat-register/C/Crinone_Serono_83359.html.

Det er en del bivirkninger ved det og testene på hvor stor hjelp det har er ikke helt valid. Som sagt, det er mest brukt ved IVF, men hør gjerne med legen din.

Lykke til begge to! Det er håp!!!!

Annonse

Jeg begynte å bruke når jeg fikk positiv graviditetstest, enkel dose. Er i dag 4+4, og er glad for hver dag som går bra. Har mistet i uke 5 begge gangene tidligere, så nå går jeg gjennom noen tøffe dager. Føler allikevel at det å bruke crinone denne gangen, gir meg et bitte lite håp.

Hei mollymamma08.

Vil bare hilse på deg og si at jeg også har mistet to ganger, er nå 4+4 og på crinone. Det må vel kalles i samme båt!

Jeg opplever allerede søvnløse netter fordi jeg ikke kjenner symptomer. Kjente mer de to andre gangene og blir selvfølgelig kjemperedd! Har også en mistanke om at jeg blir enda mer gal pga de ekstra hormonene.

Krysser fingrer for oss begge

Hei 3. gangsprøver - la oss håpe at vi har gått ombord i den båten som ikke er framme før i desember ;-)

Håpet og frykten for å miste veksler også her flere i ganger i løpet av dagen, men jeg forsøker å være positiv og rolig. Fastlegen har allerede henvist meg til tidlig UL, rundt uke 7 tror jeg.

Jeg krysser også fingrene for oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...