Gå til innhold

Ha med BF på fødselen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det ikkje er noko forhold til stades lengre? No er det lenge til min termin, men eg sit og lurer på om BF skal vere med eller ikkje. Eg kan jo ikkje nekte han heller. Men, viss han skal vere like bitter forsatt, så veit jammen med ikkje eg. Har nettopp gjort det slutt, så eg skjøner godt han er bitter no, og det må han få lov til å vere. Får berre håpe at det ikkje varer heile tida fram mot fødsel. Da kan han like gjerne vere heime hos seg sjølv. Og skal eg ha ein vanleg fødsel, så kan eg jo ikkje la han bu hos meg i 1 mnd pga å vente på fødselen. Har jo eit barn til å ta hensyn til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du nekte ham det hvis det er bedre for deg å ikke ha ham der. Det viktigste nå er at du tar vare på deg selv og barnet :)

Er litt i samme situasjon (se innlegg om barnefar) han har nå selv "meldt seg ut" og det kommer til å innebære at han ikke får være med på fødsel heller. Kjipt at de lar sine egne bitre følelser over et brudd påvirke forholdet til barnet også :(

Skrevet

Eg kjem til å nekte han å vere med viss han ikkje klarer å vise eit vennskap for barnet sitt som han venter. Ein får jo håpe at ein kan bevare vennskapet til beste for barnet. Viss ikkje, kan han holde seg langt unna ja.

Men, eg skal i vertfall ikkje slå kjepper i hjulene for han så lenge han er samarbeidsvillig. Samarbeider han ikkje, blir det ei anna sak ja.

Skrevet

ikke svarte om han får være med...

dette er noe som skjer med min kropp og min reaksjon på det som skjer, så han får vente på utsiden...

Skrevet

Lurer litt selv på om jeg skal la barnefar være med eller ikke. Blir han med, så var det lurt å ha han på utsiden ja. Fordi jeg ikke ønsker at han skal se meg mer eller mindre naken. Og han kommer heller ikke til å være noe til hjelp heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...