Gå til innhold

Spørsmål ang. babyklister....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører ikke til her på ass befr. riktig enda, men har et spørsmål til dere som har brukt babyklister i forbindelse med ivf... I bruksanvisningen står det at jeg skal ta 10 dråper i et glass vann 3 ganger om dagen, og man skal begynne å ta de ved påvist graviditet eller mistanke om graviditet.

Jeg går nå på min siste pergokur før jeg skal til gyn for søknad om ivf, og prøver alt her nå. Har el i dag, og håper at det skal klaffe denne gangen... Skal ikke babyklister hjelpe å lage bedre forhold i livmoren, slik at egget lettere fester seg? Hvor tidlig kan jeg begynne med babyklister?

Håper noen tar seg tid til å svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starter og ta det fra den dagen egget settes inn, så hadde jeg vært deg, så hadde jeg startet med og ta det fra i morgen.

Lykke til, da:))

Skrevet

Har aldri prøvd babyklister, men det kan jo kanskje være verdt et forsøk nå som jeg etterhvert skal ha den 9. innsettingen.

Har lest om det tidligere på disse sidene, men det er en stund siden....

Stemmer det at det er det som heter Berberis ???

Får man kjøpt det i helsekostbutikker, eller må man på apoteket?

Noen som har positiv erfaring ved bruk av babyklister??

Skrevet

Berberis fructus D4 comp. Du må bestille den på nettet. Får ikke kjøpt den i Norge. Her selges kun D3, og det er en svakere utgave. Søk på babyklister her inne, så finner du nettadressen:)

Skrevet

Den selges på flere ulike nettsteder:

www.netspiren.dk

www.helsehelse.dk

www.helseriet.dk

Jeg kjøpte fra helseriet.dk, men kommer ikke til å gjøre det igjen. De sendte den på en måte som gjorde at pakken ble stoppet i tollen, og jeg måtte betale toll og norsk moms, ble en dyyyyr flaske, hehe...

Frøya: vet du om babyklister påvirker progesteron nivået? Jeg tar progesteron blodprøve 7-9 dager etter el for å sjekke om jeg har hatt el. Jeg har ikke el av meg selv, så håper denne pergokuren gir el....

Skrevet

Jeg startet med babyklister dagen før egguttak. Jeg er nå gravid i uke 34+5. Jeg fortsatte noen måneder etter at jeg testet positivt pga av tidligere SA og MA.

Skrevet

Jeg starter på babyklister i morgen jeg, og satser på at det ikke påvirker progesteron nivået.... Har også en sa bak meg, men mitt største problem er at jeg ikke har el av meg selv, og pergo har heller ikke greid å gitt meg el hver gang... 2 av 3 gav el, og den første gav graviditet, men mistet i tidlig sa... Denne doble pergoen håper jeg gir el, og med babyklister i tillegg håper jeg på at egget fester seg ;)

Ikke så lenge igjen til du får din lille baby nå da, ønsker deg lykke til de siste ukene, og håper fødselen går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...