Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Viss det blir jente Bethina Isabell og gutt Leo Kian? Veit ikke om vi vill ha dem sammen eller bare et. Kom gjærne med flere forlsag.
MiEli Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Syns vel det ble litt mye jeg da. Hadde gått for Betina(finest uten h) og Leo eller Leon om jeg var deg.
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Bethina og Isabell liker jeg ikke - synes det er kalde og litt harde navn.. Leo er koselig, men litt kallenavnaktig, mens Kian er litt småharry (jeg liker heller ikke Stian da)! Hva med: Bethina Emine Bethina Elise Bethina Sofie Bethina Marie Bethina Susanne Bethina Helene Leo Kristopher Leo Alexander Leo Andreas Leo Philip
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ville skrevet Bettina, og sannsynligvis valgt et av navnene, ble litt mye med begge to. Leo Kian klinger ikke så godt i mine ører. Ville sannsynligvis valgt Leon alene, eller med et annet mellomnavn om det absolutt måtte være ett. Synes mange navn står godt alene, og at det er unødvendig og tungvint å alltid skulle ha et dobbeltnavn.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Vel liker ikke Kian, eller Bettina. Leo er OK men jeg ELSKER navnet LEON:) det hadde det nok blitt om det hadde vært en gutt;)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Stilige navn egentlig. Ganske spesielle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå