Gå til innhold

Noen som vet hva d koster å undersøke en kanin hos dyrlegen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ring dyrlegen og spør hva de tar for å se på kaninen din.

Har du skaffet deg dyr er du pliktig til å sørge for at dyret har det bra. Er dyret sykt må du få det behandlet, eller avlivet om du ikke vil bruke penger på det..

Dessverre akkurat slike svar jeg frykta. Man må visst være forsiktig med hva man spør om her!

Forresten så presiserte jeg jo at jeg bryr meg om dyret, det kan jo være at det er flere hensyn å ta som jeg ikke fortalte her?

Merkelig åssen dere må hisse dere opp.

er dessverre slik at det blir et hett tema om hva man bruker på dyrene sine og holdningene til dette. Jeg ser ikke ned på dyreeiere som prøver å gjøre alt for syra sine og er akkurat like glad i dem som de som bruker mange penger på de :)

Vi var hos dyrlegen med katta vår da ho fikk hofta ut av ledd, mannen min mente vi burde skyte katten og heller få oss en ny da han syns det var ille at katta skulle ha så mye vondt. jeg mente vi burde dra ril veterinæren da jeg hadde mistanke om hofta ut av ledd. det kostet 500 kr for et kvarter og litt dytting på leddet fra veterinæren, ikke røntgen eller noe. Jeg hadde faktisk litt vondt i magen når det ble så dyrt selvom jeg er kjempeglad i pus!!

Annonse

Hei :)

Jeg var til dyrlegen med kaninen min for ca 1 år siden og betalte 600 kroner.

Da var han hele dagen, -fikk veske via drypp,bading og fikk medisiner i tillegg..(Kraftig diare, ingen matlyst og ubalanse i tarmene...)

Ring dyrlegen og hør om fast pris for undersøkelse.

Det er fryktelig dyrt, men må man så må man...

Kan jeg spørre om hva som ser ut å plage kaninen din?

ein smågnagar som kanin er ikkje så dyrt som katt og hund:)

Sist eg var, så hadde eg med både katt og kanin. Katten blei vaksinert, kastrert og chipmerka. Kanina undersøkt for pelsmidd og medisinert. Eg betalte tilsammen litt over 1000-lappen. Og då var det katten som kosta.

Takker for svar!

den virker litt slapp, og har blitt tynnere. Spiser likevel som normalt. Ser på en måte litt skjev ut i fjeset..

Må nok en tur til dyrlege tenker jeg, samme hva det koster. Jeg ville bare være litt forberedt på prisen, det var alt!

Skjønner det godt jeg.

Er dyrevenn til tusen,men når katta her ble dårlig fikk vi en klump i magen og tenkte: Søren..

Men vi måtte jo gå,Heldigvis kostet det ikke mer enn 1000, men det var 1000 vi egentlig skulle brukt til regninger ;)

Men det gikk da det også =)

Har den diare? Fått noe frukt eller lign som kan ha gjort den dårlig?

Spist noe som kan sitte fast?

Lurt å tenke litt på det før du drar! =)

Hvis det blir snakk om røntgen og EVT blodprøver anbefaler jeg deg å si at du VIL ha blodprøve først. Den kan vise utslag på om det er virus og kan dermed spare deg for penger.

(Søsteren min er dyrepleier,så har spurt henne om ting og tang når det gjelder å gå til dyrleger.... Hvor bor du forresten? Hvis du bor i Oslo anbefaler jeg Groruddalen dyreklinikk..)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...