Gå til innhold

Kvalme og oppkast!

Prinsen & Prinsessens mamma

Anbefalte innlegg

Huff, nå har jeg kastet opp igjen. Har vært ekstremt kvalm i dette svangerskapet, og kan kaste opp flere ganger pr dag. Det er absolutt det mest motbydelige jeg vet om!! :( Dette er andre uken jeg er sykemeldt fra jobb....

I forrige svangerskap var jeg bare småkvalm en liten periode, og kastet opp noen dager på morgenen + to dager på jobb. Innen jeg hadde første legetime i uke 8 var det hele over, og jeg var borte fra jobb kun 2 dager i løpet av hele svangerskapet. Jeg jobbet opptil 40 timer overtid de to siste månedene før jeg gikk ut i permisjon (selvfølgelig ikke helt bra, det heller, men jeg var i uforskammet fin form!)

Dette er noe helt annet, og jeg lurer på hva som er der inne i magen? Tvillinger?? Demoner??? Aliens?? ;) Ultralyd snarest, ja takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137379958-kvalme-og-oppkast/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvalm, jaaaaaaaaa...spy? Toalettskålen er min beste venn og min værste fiende. 10uker på vei, spydd i 6 uker nå, kvalm i 8...sykemeldt i 3.JIPPI...ikke kvalm i det hele tatt med de to første, to nydelige jenter...så nå sa legen kjekt at enten kommer gutten nå, ellers så blir det tvillinger....HYYYYL, haha, tror ikke det, da blir det sjokk.

Tror jeg får ei jente til jeg da, men men:)

Huff, det hørtes ille ut! Føler med deg!

Jeg skjønte umiddelbart at jeg måtte være gravid....var småkvalm, distre, frossen og litt bråsint, men det var først like før påske at kvalmen for alvor meldte sin ankomst. Er 9 + 2 nå, og får vel bare håpe at det snart går over. Jeg håper på en jente til, for vi har jo så mye nydelig rosa babytøy, kjoler mm som er pent brukt, men men...tiden får vise :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...