Gå til innhold

Hvor mye malt i melka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På helsestasjonen sier de at lillegutt skal ha avføring hver dag når han får så mange mme måltid som det han får. jeg bruker ca en halv teskje malt i hver flaske (150ml). Saken er den at han ikke har avføring hver dag, men det går 3-4 daga mellom hver gang. Kan jeg bruke mer malt i flaska, eller er det ikke så farlig at han ikke har avføring hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare litt oppi bare så det synes på ts. Og jenta her har avføring 2 ganger om dagen.

Skrevet

kor lenge har du brukt det?kan ta en uker ca før malt virker skikkeli..

Skrevet

Har brukt malt sia han fikk flaska første gang, og det e no 8-9 uke sia..

Skrevet

bare å ha oppi det..værste som kan skje er han blir kvalm og får løs bæsj..da har du brukt for mye...her bruker vi værtfall en t sje i hver flaske...å nå bæsjer hun hver dag...men har gått over til hipp fra nan så nå trenger vi ikke så mye malt i flaskene ser det ut som ;)

Skrevet

Jeg har også gått over fra NAN til HIPP... å tulla her har at avføring 3 ganger i dag og er mye løsere nå... så trenger ikje så mye malt i... gikk over til HIPP pga at hun fikk hard å vond mage av NAN....

Skrevet

Takk før svarene, skal prøve HIPP. Må bare finne en butikk som selger det.... ikke bare bare når man bor på ladet :)

Skrevet

Vi ga malt i hver flaske i en periode, men etterhvert var det som om han vendte seg til det og da gikk det dager mellom hver avføring. Nå har vi sluttet å gi det jevnlig og han ahr avføring hver dag, viss det går over et døgn gir vi malt og da virker det igjen. For mye malt kan og virke stoppende har jeg hørt, men vet ikke om det er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...