Gå til innhold

Finner ingen av de gamle moroinnleggene mine... ;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine og sug luts beundringverdige, episke verk om nugatticrisp, elgrodeo og sexy lendekledde dverger. Hvorfor er de borte? ;-(

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

HVA? Er de borte? Jeg kan ikke tro det!

Skrevet

Ikke jeg heller! :-(

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Harmløst fjas med bare oss involvert, samt en oppspist gris og Horst Tappert og noen sentralasiatiske dverger - hvor er problemet, og når bl det et problem? Signert med nick og stolthet var det også.

Skrevet

Som jeg sier, dette var "krangling" av ypperste kvalitet. Man finner ikke mer forvirrende, deilig svada enn lutefiskfesten fra Hamarøy, reinsdyrfeiringen i lavvoen eller fantasiene om de trofaste, kortvokste menn. Pokker heller, nå vil jeg ha et svar!

Skrevet

Jeg har ikke tatt dem.

Skrevet

Vet du hvor de kan ha tatt veien? Er de blitt velsignet med føtter pga sin fortreffelighet? Savner dem.... :-(

Skrevet

Hvis du har lett ordentlig etter dem og vet med sikkerhet at de er borte, så kan du maile webmaster Janne og spørre om hun vet om de har blitt borte pga sletting fra serveren eller tilsvarende.

[email protected]

Skrevet

Takk. Men om de har blitt borte pga sletting fra serveren eller noe sånt, er de da ikke borte for alltid?

*hoppas inte det*

Skrevet

Jo, er de slettet fra serveren så er de ikke lenger tilgjengelige.

Skrevet

Da er det vel ikke vits i å undersøke det. Jaja, det er vel ikke meningen at alt skal vare evig.

Mumle... *Sjøl om Shakespeares verk ble godt ivaretatt*

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...