Gå til innhold

Skjedd noe rart med magen min..

Anbefalte innlegg

Men er kanskje ikke så rart likevel, bare jeg som syns det.. I går var den hele tiden stram, men kjente likevel at babyen holdt massssssse liv inni der, så det var så rart. Magen var slett ikke stram som i kynnere, men bare helt trommeskinn likevel. Og det var sånn hele dagen, veldig ubehagelig til tider, særlig når jeg prøvde å spise.. Og jeg kunne sverge på at den hadde blitt større.. I dag så svigermor på meg og sa at nå trodde hun jammen meg at jeg var blitt større! Siden i går... Og jeg ser selv at magen har sunket ned. Snodig. Siden jeg bare er i uke 29 så er jo ikke det helt sånn vanlig.. Men regner med at babyen bare har snurra litt inni der og at det er det som gjør det.. Men rart likevel! Kan ikke huske noe slikt fra forrige gang!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137379181-skjedd-noe-rart-med-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Akkurat dette har jeg opplevd nå også! Jeg er 2.gangs, og kan heller ikke huske dette fra forrige gang:-) Jeg er også i uke 29, men har merket tydelig at magen har "forandret seg" i løpet av helgen. Vi har hatt 2 bursdagsfeiringer for 3-åringen min i helga, så det har blitt ganske mye stress. I går kveld/natt var magen kjempestram og føltes veldig stor (ikke som kynnere...), og i dag kjenner jeg helt tydelig at den har sunket ned!

Jeg er veldig plaget med harde kynnere, og har vært på sykehuset 2 ganger grunnet regelmessighet. Jeg blir nå selvsagt litt bekymret for at noe skal være på gang snart...men hvis flere har det slik så er det vel normalt? :-/ Men jeg er helt enig i at det føles rart ja! Var ikke slik forrige gang:-))

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Tulla i magen min har stort sett ligget i hodeleie siden uke 19 el noe slikt, men plutselig lå hun på tverra noen dager her. Magen forandret seg totalt og alt ble mye tyngre for meg...

Hun snudde seg heldigvis fort tilbake igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...