Gå til innhold

Hva synes du om dise navna?Rangèr om du vil:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttenavn:

Aiden

Silver

Chase

Jentenavn:

Gemma Hay

Shiloh

Felicity

Vi er opptatt av internajonale navn ja..Du gjettet riktig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre en av dere er engelsktalende blir dette veldig kunstig for meg. Spesielt Shiloh som er datteren til Pitt/jolie. Er godt mulig at de andre er kjendisunger også, men SÅ mange sladderblader leser jeg ikke...

Dersom en av dere ER engelskspråklig, og dette ikke er kødd, er dette min rangering:

Aiden

Chase

Silver (liker ikke)

Shiloh

Gemma Hay

Felicity (liker ikke)

Skrevet

Hvis dere er norske synes jeg dette bare er fjollete.

Og ja, du gjettet riktig, jeg likte ingen av de.

Skrevet

likte ingen av de jeg heller, blir altfor tungvindt å uttale det her i norge

desverre..

Skrevet

skal ta deg seriøst og rangere:

Guttenavn:

Aiden kan brukes, er søtt..

Silver høres ikke ut som et navn, blir altfor nytenkende for meg

Chase aner jeg ikke engang åssen jeg skal si, så dette tror jeg kommer til å bli klønete å bruke i norge

Jentenavn:

Gemma Hay- Gemma kan funke men hay? kommer til å høres ut som hai, Gemma Fay kunne kanskje funket?

Shiloh syns jeg ikke er no fint, rett og slett! Uansett hvor søt bebbisen til Jolie/Pitt er!

Felicity- Syns Felicia er finere...

Skrevet

Aiden synes jeg er helt nydelig :-) Men - litt enig med de som sier det er litt uttypisk norsk, samtidig synes jeg det ikke er noe "verre" enn Adrian, David eller Jonathan... Ville kanskje kombinert det med noe mer "norsk", som f.eks. Aiden Johannes eller Aiden Kristoffer :-)

Av jentenavnene dine synes jeg Felicity er fint, men litt tungt å uttale - og ville nok valgt en litt lettere variant i form av Felicia :-)

Skrevet

Tror de fleste av disse vil bli vanskelig å uttale for mange, hvis dere bor i Norge. Poenget med internasjonale navn er vel at de skal kunne uttales i alle (eller ihvertfall de fleste) land? Disse vil jeg bare kalt utenlandske/engelske.

Uansett, av guttenavnene ville jeg valgt Aiden, av jentenavnene...hmmm.....Felicity.

Kjenner forresten en helnorsk mann som heter Hay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...