Kirsebæra Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk nr til en synsk mann....har sendt noen mld til han, han ser en operasjon i fremtiden, vet ikke når, han sier at han ser at prognosene er gode. men han ser ikke hva det er. ikke hvilken operasjon. nå har jeg jo vært mye plaget med ryggen og prolaps med operasjon har vi forkastet, men så har jeg begynt å blir generlt dårlig...ikke sånn influensa dårlig, men mye sliten i kroppen, mye trøtt, søvn vansker og ingen finner ut hva som feiler meg. noen her som kan se om det er noe som feiler meg? jeg har på følelsen at det er noe, men vil ikke gå til legen hver uke...føler meg som en hypokonder liksom. men jeg vet at noe er det...men siden vi ikke finner ut hva så føler jeg meg ganske teit hver gang jeg kommer på legekontoret og ingenting feiler meg..... klarer du å se hva som feiler meg? eller sånn ca ihvertfall? sånn at jeg kanskje har ett utgangspungt når jeg skal til legen?? jeg er født 301088.... tusen hjertelig takk hvis du orker!! mvh karina
kaos83 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Uten at jeg "ser" noe om det men hva med fibromyalgi.. søk på google og se om du kjenner eg igjen:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå