Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei! Ann Kristin heter jeg og mannen min heter Roy... Hva får du/dere opp på oss? Vi vil gjerne ha en liten en til. Vi har et barn ilag fra før. Jeg har et fra et tidligere forhold i tillegg. Ser du kjønn på de jeg har? Mange barn totalt? Jobb? Spennende å se om noen får opp noe på oss... Signerer uten nick
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 trur du har en gutt på ca 9år fra før... at dere har en gutt i sammen og at dere blir gravide med ei jente til høsten... får inn orde sveising...eer det det din mann driver med? også orde entrepenør... hmm... stemmer dette?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 No blei jeg overrasket altså... Du e flink. Har en gutt på 8 år. Vi har også en gutt sammen. Han driver med forskaling, støyp og sveising... Så det du fikk opp stemmer helt korrekt... Har hørt selv at jeg kan ha evner, men hvordan utvikle desse da??? Ser du noe annet??? Føler du noe? Hva gjør jeg da? Artig om vi kan få en jente til slutt da... Er så interessert i dette at jeg sluker alt mulig jeg... Synes det er såååå spennende... Fortsetter med å signere anonym
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 ...må dytte litt opp igjen jeg... så håper jeg du ser inn igjen på innlegget mitt
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Ja, jeg sluker det meste selv Det kommer når det er meningen for det, mener jeg jeg er heldig sånn sett trur jeg fikk opp...frosk ? hehe... hvor kom det fra... er det noe leke eller et eller anna? Alle har den 6.sans...man trenger bare "åpne" seg og ta imot på en måte...ting tar tid..og man trenger MYE trening... fikk opp noe med å bade et gammelt menneske? (eller er det ei jeg kjenner som jeg får inn ting på tru) Er utrolig hvor mye det faktisk er om dette emne..du kan låne bøker på bibloteket, lese på nette, kjøpte blader på mix og narvesen...osv osv om jeg føler noe annet.. hmm... fikk opp et bilde av at en hamrer på en planke...pusser dere opp eller noe?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 ja vi pusser opp... Kjøpte nytt gammelt hus i høst, så her er litt forskjellig å ta tak i... Kan du føle litt ang jobben min? Er selvstendig. Har to butikker. Er litt usikker på fremtiden for desse. Ser du noe der? Jobber ikke med gamle mennesker, så der kommer kanskje venninnen din inn??? Frosken vet jeg ikke da... Kanskje mannen min som endelig dukka opp??? Hihi...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 er forresten født 070172 om det kan bety noe
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 ...prøver å dytte en gang til før jeg skal legge meg...hihi
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Ja, er nok litt å ta tak i dag ja Men det blir nok bra til slutt vettu Ja, kanskje det er mannen din som er frosk..haha.... skjønner ikke et kvekk? som mannfolk flest..hehe..neida har jeg spådd deg før? har du klesbutikk? det var vel ikke du og mannen din som likte å sykle?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 nei vi er ikke aktive på sykler...men guttene våre er det da... Vi har nettopp kjøpt oss slalomski...så blir vel litt turer i bakken neste vinter Har klesbutikk ja. Du sanser sikkert ingenting ang denne siden du ikke skriver noe...eller??? Nattinatt:-)
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Nei, egentlig ikke... ikke noe tyveri eller noe?? føler liksom en tom kasse...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå