Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

het ikke det taffelsticks før?

klin umulig å spise pent

Fortsetter under...

Skrevet

Du måtte friste ja!!!

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Er de tynne og litt korte og småretrokjedelig krydra? Da er det taffelstics, ja.

Skrevet

unnskyld daaa!!!

har snart kverka en hel pose

Skrevet

Send hit restene da :o)

Annonse

Skrevet

jepp, veldig 80 talls vil jeg tro

Skrevet

Jepp, det er noe jeg pleier å ha med på standturer av alle ting, kun da jeg kjøper det og spiser det...."taffelsticks" ( jeg sier det enda jeg) og ingefærøl i kjølebaggen, sticksa skal være kalde de også..jeg er LITT sær på det området...

Skrevet

Det var da som bare det da.

Skrevet

Jo de gjorde det. Holdt på å bli gal i butikken for mannen min var så tydelig på at han skulle ha TAFFELsticks.

Smaker dritt..

Skrevet

hundre millioner fluer kan ikke ta feil, dritt er godt

Skrevet

Har det skiftet navn? :(

Jeg er altfor lite oppdatert ja. Jeg likte det gamle navnet bedre, det var alltid en viss stil ved å spise taffelsticks og drikke taffelvann mens man latet som om det som dundret ut av høytalerene kunne kategoriseres som taffelmusikk.

Annonse

Skrevet

Det finnes ikke bedre posesnacks enn taffelsticks. Yummy!!

Skrevet

Ja, de er knallgode! Enda godt de kvitta seg med de små, lusne posene, for nå er de jo rimlig store!:D Ikke det at de holder noe lenger da men, for det sier bare "svupp ner i magan" :-D

Skrevet

Sier taffelsticks enda jeg, og nå må det vel være en 10-15 år sida det bytta navn..eller??

Skrevet

Næææi, de har da altid het taffelsticks, jeg oppdaga at de hadde skifta navn for noen mnd. siden.

Skrevet

nei, seriøst lenge siden det bytta navn....

Skrevet

i dag har jeg bare lyst på bolle, helt jævlig lyst på bååållleeee!!

Skrevet

Som i hvete bolle liksom? Eller den danske versjonen av bolle? Heh

Skrevet

kom igjen da, det skrives hvetebolle i ett ord!! hva faen er det som feiler folk her?

den danske versjonen er fin den, men helt uaktuell i kveld....så ja, hvetebolle hadde vært gromt.

Skrevet

for meg er kveite fisk, og ikke noe jeg har lyst på nuh :-)

Skrevet

Dust! Nå fant jeg en laaaangt inne i skapet. I tillegg er posen faen meg større enn ever:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...