Gå til innhold

kanskje dette kan hjelpe?

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

har lagt ut historien om vår kamp om lille spire

har slev mistet 4 ganger men nå ser det ut til at d skal gå bra:)

så jeg legger ut denne så kanskje den kan gi håp til dere som ikke har d så bra akkurat nå..

http://grysom.piczo.com/vrkampomlillespire?cr=2&linkvar=000044

Fortsetter under...

Det var en sterk historie, grysom!! Husker deg godt fra "bli gravid". Jeg har hatt en MA som ble oppdaget i uke 19 på ordinær ul, men fosteret hadde mest sannsynlig vært dødt siden uke 14..Sjokket, sorgen og alt en måtte gjennom etterpå for å få det ut..Jeg unner ikke min verste fiende noe i nærheten av det..Komme på sykehuset og ligge der blant andre som tok medisinske aborter, ikke noe gøy..Vi måtte også trygle om enerom og fikk som dere et rom som ikke var særlig i bruk (dette ble brukt til lager) men jeg var evig takknemlig for at vi fikk være for oss selv.. Jeg hadde ikke utskrapning, men fikk zytotec og var på sykehuset til alt var ute, det var jo litt størrelse på det så jeg gikk frem og tilbake med et bekken hver gang jeg skulle på do. Det hele tok 7 timer. Til slutt fikk jeg styrtblødninger og da hadde fosteret satt seg fast i livmorhalsåpningen, da ble det action, min mann ble jaget på gangen og legene kom løpende og fikk dradd ut fosteret, da stoppet de dramatiske blødningene og det gikk over til å blø normalt igjen..Huff og huff, ble langt dette..

Nå er jeg gravid igjen..6+3, føler meg ganske rolig men har en tendens til å krisemaksimere..skal ikke på UL før i uke 12, ønsker ikke før, det får gå som det går..Er redd for BO, nakkefold eller at det har vært en ny MA..har mye symptomer nå så får håpe at det er vår tur nå:-)

Lykke til til dere også, det skal bli godt når disse etterlengtede babyene våre er ute, frisk og rask, etter 9 mnd i magen:-)

Klem

Takk for det:-) Først må kvalmen gå over, men jeg er bare glad for alle symptomer, selv om jeg glemmer akkurat det når det står på som verst:-)

Du er kommet ganske langt du nå? Når fikk dere vite kjønnet? Lurer litt på om de kan se kjønnet i uke 12 på ul (hvis alt er bra).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...