Gå til innhold

Jeg er så trøtt atte FY:-( Noen i samme situasjon?

Lampe77 , en spire i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik har jeg det også:-( Er nå 34 uker på vei og 100% sykmeldt. Hadde sett for meg at nå skulle jeg pusle hjemme med forskjellige småting. Men så er all energi borte og alt jeg drømmer om er å sove sove sove. La meg på sofaen i dag etter å ha levert barn på skole og barnehage og der lå jeg i tre og en halv time....slitsomt...Men jeg får tenke på at snart er jeg ferdig...Hva med deg?

Jeg er også fryktelig trøtt. Og med trøtthet følger kvalme...Sykemeldt 30% for å kunne sove lenger og ta det med ro om morgenen.

Middagshvil er obligatorisk, og den stakkars mannen min sitter alene i stua og blomstrer etter klokka 10 om kvelden... Føler meg som den dårlige kjæresten!

jeg er stuptrøtt konstant! har overhodet ingen energi eller overskudd til å gjøre noe som helst for tiden...blir veldig lett grinete og sur også pga at jeg er så trøtt...

er 100% sykemeldt for tiden pga sliter veldig med vond nakke/rygg - ble sykemeldt før jeg fant ut jeg var gravid. (7 uker på vei nå)

husker jeg var mye trøtt og sliten når jeg fikk datteren min for 5 år siden også, så må vel bare leve med det :)

Godt å høre at man kan få sykemelding for trøtthet og kvalme! Har to små fra før, ei på 3 og en på 1 1/2, og jobb i 100%. 8 uker på vei med 3.-mann, og energinivå på null. Tanken på å iallefall få ha litt kortere arbeidsdager føles som eneste utvei for å holde ut akkurat nå, men hva gjør man for å få sykemelding? Kjenner at det sitter litt langt inne å be om det, og i og med at jeg ikke har vært til kontroll ennå (skal til første time i uke 11), så har jeg heller ikke hatt mulighet til å rådføre meg med lege. Bør jeg skaffe meg en legetime før den tid for å sjekke muligheten? Etter to dager hjemme fra jobb med egnemelding nå, var jeg egentlig forberedt på å gå på jobb i morgen og be om å ta 20% fri uten lønn, men syns situasjonen er litt fortvilt... Noen råd???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...