Gå til innhold

Tror jeg hadde det bedre som singel.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vert alenemor i noen år, så traff jeg den fantastiske mannen,,,, Jeg svevde å bare allt va heeeelt perfekt!

 

Men nå e jeg drit lei, tre mnd har vi vert skjikkeli sammen å de to siste ukene har han forandret seg til en egoist.... holder ikke avtaler, små lyging hele tiden,,,, å dette e etter han fikk en ny kamerat! Så nå e han blitt såååå tøff i tryne! Sitter her å e kvalm av hele fyren samtidig som jeg verker etter å kose med han å ha det sånn som i begynnelsen!

 

Jenta mi e kjempe glad i han,,, å det e jo jeg å!!

 

Uff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det er derfor du skal vente lenger enn tre måneder før du introduserer den nye typen for datteren din. Det er ikke så kult å hilse på stepappa etter stepappa, bare fordi mamma tar med seg hjem menn før hun kjenner dem skikkelig. Ikke bli slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hva vet du om det da? Vi har vert venner fra før jenta ble født å hun har kjentd han de to årene hun har levd! Å ste pappa etter ste pappa..... Dette e første forhold jeg har siden jeg ble gravid! Så ikke døm meg for det hvertfall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du! Synes du skal avslutte dette kjappt, om man tenker sånn etter 3 måneder så er han ikke den rette for deg vennen. Herrgud det finnes jo tusener av kjekke mannfolk derute. Why settle?

Dere har datet litt og det blev kansje litt mye på en gang, men jeg fant ut at det ikke var rett helt enkelt.Det skal du si til deg selv=) Vanskeligere en det ikke.

 

Har skjedd mange ganger det at jeg har vært involvert med en mann og etter akkurat 3 måneder funket det ikke.

Trur det er en temporær sinnesforvirring som skjer i hodet...hehe. Man ser mye hos den andre som ikke er sant noen ganger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med anonym over her... Det er ikke mye å jobbe på med bare 3 mnd skikkelig sammen. Fryd og glede perioden skal vare myye lenger enn det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

16 ? Hun er vel toppen 14.

 

Skriver som en fjortiss, introdusere gutten for barnet så tidlig som "ste pappa" er jo helt lavmål.

 

Nei HI, han er nok heldig som slipper deg, og er nok det han prøver å gjøre klart for deg også på sin barnslige måte, han synes nok neppe at det funker med dere. Men lav alder som du har så er du nokså slow med å fatte slike signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidend u er så bezzerizzer 22:58; hvordan har du lært deg å tolke slike ting da, noe jeg regner med du har siden du velger å gi råd? Er det gjennom erfaringer kanskje?? Det er faktisk en vei man må gå noen ganger...du har vel vært ung selv? Eller hoppet du rett fra å være barn til en bedrevitende kjerring med ring på fingern,staktittgjerde og hadde ikke sex før ekteskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, HI da, traff en nerve der ?

 

Vet ikke hvordan reglene er her, men jeg trodde en måtte være over 12 år for være på forumet.

 

På tide du laller deg nå barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Hva er det for en måte å snakke til folk på? kansku DU skal gå å legge deg 23.20!

 

Til Hi: Hvis det er sånn allerede burde du kanskje bare droppe fyrn før det blir for alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, regner med dere som svarer så negativt ikke er alenemødre selv!?

Det finnes jo ikke TID for å kunne være med kjæresten uten barn! det finnes jo knappt tid til å være bare kjærester når man er sammen mor og far! så hvordan i heeeeell. skal man kunne ha tid til en kjæreste uten barn?

da må man jo ha barnevakt hele tiden, og det er jo fy fy det også! så da blir det sånn da, enten det eller så kan man ikke finne seg noen kjæreste.. nerrddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre! Du virker utrolig barnslig HI!

 

Ja du er alenemor, og forstå det den som kan haha, du virker jo som et kupp! NOT!

 

Ja når du er alenemor så har du lite tid til å være alene, noe som ikke er noen andre sin feil enn din egen, er jo du som har valgt dette livet! Så ikke kom å skyld på oss, eller han typen du snakker om. Han har vel innsett at han kan finne damer uten barn som faktisk vil være med han og kunne bruke tid på han istedenfor barn.

 

Du virker som sagt ufattelig ung, og unge gutter like sjelden å leke reserve pappa. De vil være kjærester, reise og oppleve ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

virker som om det er noen direkte rævhøl som har svart deg her. (hint til mobbing av alder ol.)

 

men, bli han kvitt. trur du vil få det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska sei!

Tonen her inne nå tilsier at det virkelig ER leggetid! Utrivelig!

Bim og dib var mye bedre før, savner Ypperten og alt.

God natt, og dropp den fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere som "voksne" mennesker og rollemodeller skal være sånn som dette..? Hvis dette hadde skjedd i "virkeligheten", og HI hadde kommet til deg og spurt deg om råd, hadde du da skjelt henne huden full slik som her? Det håper jeg virkelig ikke.

Nå er ikke jeg like "voksen" som dere i alder, men jeg vet da å oppføre meg og ha gode manerer selv om man er "anonym" og på nett.. Og i det hele tatt tenke på at dere skal oppdra barn i denne verden slik som dere selv er er grusomt. Ikke rart man har kriminelle..

 

Når det gjelder den fyren din så ville jeg holdt meg unna. Du er tross alt mor og må gjøre det som er best for både deg og den lille. Den finnes mange fisk i havet, og en dag så får du den rette på kroken :)

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...