TusseMor07&09&14 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Sendte deg PM,men du må gjerne svare meg her:o) Når ser du graviditet på oss? Hvilker kjønn... ser du fortsatt 2 jenter i 2010? Når ser det ut som om jeg får begynt på studier? Jeg041082 Han201277 Tusen takk:o) Og klem:o)
nattinatt Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hallo Du har søkt til hausten? Får opp skule ja som førsteprioritering,og så kjem det barn på dere.På slutten av studiet ser det ut som.ja det virker fortsatt som at det er to jenter då.God klem til deg
TusseMor07&09&14 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Du altså... du er jo helt rå))) Hehe... ja jeg har søkt til høsten... så du tror jeg begynner da? ser du hva jeg begynner på da? bare for moroskyld liksom? Og hvilken måned ser det ut som om jeg blir gravid? Og ser det ut som om det går bra på den økonomiske fronten i forhold til huslån osv? hihi... må si jeg skvatt da jeg så svaret ditt... ser du da 4 barn tilsammen fortsatt+ Tusen takk nattinatt:o) Stor klem tilbake!
TusseMor07&09&14 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Hmmmm... håper jeg blir gravid før helt på slutten av studie da....??? håpet på slutten av første semester kanskje;o)
nattinatt Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Ja du begynner,ingen tvil om det he he.Eg klarer ikkje sjå faget, ser deg i forelesningssal,hm.Er det med folk å gjere? lurer på om det kan være noko innen det same som meg sjølv helsefag,men eg er ikkje sikker no altså.Om våren ser det ut til at du blir gravid.Øk vil gå fint,litt opp og ned,men sånn er det vel.Eg kan kikke meir på deg ein dag eg ikkje er så trøtt .Klem til deg
TusseMor07&09&14 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 Så spennende! Vi prøver å bli gravide nå... og håper det klaffer før neste vår, for å være helt ærlig;o) Du har spådd meg før og, i forhold til graviditet... Vil du vite hva du spådde da? eller vil du prøve å få mer eksakt frem først? Har tenkt til å begynne studie til Høsten om jeg ikke blir gravid før Juli, og om jeg kommer inn... Du har rett at det er noe innen helse... du må gjerne titte mer på meg når du orker:o) Ser du noe annet rundt meg da? Hvordan jeg er som person og sånn? det er jo så spennende! ) Sov godt da nattinatt:o) klemmer til deg:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2008 Flyr jammen fort nedover gitt:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 12. april 2008 hehe... jeg dytter og dytter:o) Kan du forresten se når jeg får EL denne ppen? Tror du det klaffer? har jo helt sinnsyke sykluser vet du... Ble kanskje litt mange spørsmål tilsammen dette,med tanke på de lenger oppe her og... men du får svare på det du orker da:o) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2008 Haha... nå kjenner jeg at jeg begynner å føle meg litt dum... jaja... du kommer vel innom etterhvert:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå