Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært på titting idag ^^ Og jeg skal nok ha en Emmaljunga eller en Brio vogn :) Og tror jeg går for Duo i steden for kombi, synes dem virker mer stødige, men hva vet jeg *ler* Igrunn vet jeg ikke helt hva man skal se etter.

Emmaljunga har en veldig fin vogn som heter Smart Duo Combi, og da får du med stelleveske og kjørepose. Er ikke sikker på pris, men mener den skal være rimelig å forhold til å kjøpe alt hver for seg.

Jeg tror vi kommer til å kjøpe (forhåpentligvis brukt) en Teutonia Mistral, en firehjuling. Har hørt mye bra om den fra venninner som har samme vogn. Har også prøvd å trille den selv, og synes den er veldig god, på alle underlag. Dessuten virker den lun og behagelig å ligge i for barnet, fra det er nyfødt av. Den har selvsagt mindre plass enn Simo vognene, men tror likevel den kommer til å holde.. Fordelen med å kjøpe brukt er at da kan vi kanskje ha råd til å kjøpe enda brukt vogn hvis det blir nødvendig, f.eks. Simo, for å ha til sovevogn i barnehage og sånt senere... Noen andre som har hørt noe eller har erfaringer med Teutonia Mistral?

Emmaljunga Edge Duo :) det er vogna jeg vil ha.... ulempen er at den er litt tung, men fordelen er at den kommer seg bra frem i snø og slaps og er deeeilig å trille :) Har ei veninne som har hatt den i snart ett år så har virkelig fått testet ut denne og er super fornøyd :)

Annonse

Teutonia Mistral Sport er klart min / vår favoritt !! Brukte den til nr en og nesten alle våre vennepar har eller har hatt samme vogn. Utrolig fornøyd og kjempe god å trille, i tillegg til at den ikke er så "traust" (synes jeg da). Vurderte å kjøpe ny nå til nr 2, men ville uansett havnet på Mistral, men i en annen fargekombinasjon, så valgte heller å kjøpe softbag, som man kan bruke lenge (opptil 24 mnd).

Det at man også kan flytte håndtaket til begge sider er er genialt.

Dette var min mening, og jeg vil på det sterkeste anbefale den!!

Denne gangen må vi ha søskenvogn da.. Vet ikke helt hvilken enda.

Vi har Emmaljunga City Jet til Thea. Veldig fornøyd med den! Fungere like godt i skogen som på kjøpesenter. ELSKER de svingbare forhjulene..

hei jeg hadde også simo vogn til de to første og brukte den et halv år til nr tre. da var vogna temmelig sliten...kjøpe da en emmaljunga cerox, den har jeg hadd i 1 1/2 år nu. er kjempe fornøyd m vogna. har også en emmaljunga scooter til 4 åringen. som vi bruker når vi går lange turer. syntes det også er en bra vogn.nå har jeg vurdert litt og kjøpe en emmaljunga edge duo kombi til nr fire. brukt eller ny.. har ikke bestemt meg enda:) er det noen som har en sånn vogn. og har brukt både baby delen og sportsvogn delen?? va syns dere om den?? har også sett litt på tre hjuls vogner. men syns dem ser så liten plass oppi..'bor hær oppi kulda og har banet i voksi pose i 2, 3 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...