Gå til innhold

har helt glemt å si ifra til dere jenter da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter ca 3 år med prøving, fant jeg ut at jeg ble gravid for 5 uker siden ca... så er 11 uker (imorgen den 7)

Legene sa jeg ikke kom til å klare det, og IVF var det eneste håpet.. så jenter, det finnes virkelig håp og sjanser for alle!!!!

dere har vært virkelig en utroli støtte alltid... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

holder på med en hjemmeside også da... www.minvakrespire.piczo.com

koselig med hilsen :)

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så mye. Det gir oss andre et håp også, om at det går til slutt. Kos deg masse i tiden fremover. :-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅ

ÅÅÅ...................GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrolig koselig å lese,ble helt rørt jeg.

tenk deg det etter 3 år..:)så heldig du er:)endelig var det deres tur:)

jeg håpe rjeg snart kan komme etter:)

Er så spent denne mnd,tenk om dette skal til for at jeg virkelig blir gravid.

Jeg startet med dobbel pergotime i dag( på mens dag 5)skal gå på dette i 5 dager.(gikk på pergo også for 6 mnd siden)

Samme dag som jeg tar de siste pergotime tablettene,begynner jeg med puregon pennen..skal sette 75 ie Peregon hver dag i 4 dager.

så en dags pause også setter jeg Ovitrelle sprøyten.

Samleie da ca 24 og 48 timer etter sprøyten er tatt.

For de som ikke kjenner meg,så er det ikke noe galt med noen av oss.

Alle prøver er fine,han har tatt sæd prøve og den var veldig fin.

Jeg har tatt blodprøver for å se om jeg har el,og det har jeg.

Jeg har også vært inne til lap i nov,men alt så veldig bra ut.

Har tidligere prøvd pergotime,men ikke blitt gravid.

Så denne mnd skal jeg prøve meg på disse sprøytene,er så spent,selv om jeg ikke tror det virker på meg.Dyrt er det også,men det får gå..håper jeg slipper å gå på disse i flere mnd og at jeg blir gravid NÅÅÅÅÅÅ:)..

har aldri fått en posetiv test,så jeg drømmer om det blå krysset:)

Skrevet

heisann! ja det er nesten uvirkelig... jeg fjernet endometriose i september..

gikk på pergo bare 2 mnd... men det hjalp ikke spesielt ...

Alt er jo fint med typen, og meg... men etter et par mnd, begynner plutseli høyre eggstokk å svikte...den produserte ikke eller noe, og da følte jeg at nå ga jeg opp. Men legen sa at venstre kunne jo fortsatt klare det.

UKA FØR vi skulle til min gyn, og bestille IVF fant jeg ut at jeg var gravid..

å se de to strekene på den pinnen er det mest utroligste jeg har opplevd..

Ble desverre en del problemer med typen min... Men, tror det er på bedringens vei...

Ille å være sååå overlykkelig for å bli gravid, å så føle man skal miste sin kjære pga psykiske problemer (fra hans side) men nå, nå ser jeg kanskje lyset :)

virkelig lykke til til dere alle!

dere fortjener det virkelig

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE! Det er så godt å få slike solskinnshistorier innimellom :-)

Jeg skal til time på Ullevål om to uker og sende IVF-søknaden, etter 1,5 års prøving. Håper virkelig jeg er like heldig som deg og klarer det på egen hånd før vi evt skal gå i gang med behandling!

Vil også ønske deg lykke til med din kjære :-)

Skrevet

tusen takk for svar <3

lykke til med ivf, hvem vet, kanskje kroppen din bestemmer seg for å gjøre det selv :) hehe...

Den kan sjokkere =)

Tusen takk ang min kjære også.. vi finner nok ut av det! han er mer med nå, enn tidligere iallfa..

fikk min doppler idag, og klarte å høre hjertet!!! hehe... :)

lykke til!! kommer til å være her inne forde :D

Skrevet

NEI FY ALTSÅ!!!! GLEMME Å FORTELLE OSS ALTSÅ... DET ER HELT FORKASTELIG!!!!! Hehehehe.... Å glemme oss helt til uke 11?!? Jaja, bra jeg visste det fra før da snuppa!!! Hehe...

Husk nytt magebilde for uke 11... Kan jo ikke ligge på latsida selv om du er blitt gravid... :P Og klart det ordner seg med typen, han er jo så glad i babymagen allerede. Jo større magen blir jo mer gira blir han...

Tar alt babystøv du klarer å produsere jeg, for jeg trenger det nå!! Hehe.

Kosemoseklem tillillesnuppamedmagen ifralillesøteLucysomogsåskalgreiedetdennepp.....

Skrevet

ja jeg går i skammekroken og blir der as!!!!

Det betyr ikke at jeg GLEMTE noen såpass, men har jo hatt mye å gjøre..Hmm..

Nei jeg looover å ikke ligge på latsiden!!! skal ta et til idag, hehe..Og legge det ut. Er jo allerede noe på dagboka men...

Jeg gir bort alt babystøvet slik at alle kan ta!!! (du har jo allerede fått mye dA) hehe... jeg trenger bare bittelitte granne selv daA!!!!

mangeklemmerfralillemegogklumpensomgalittlydfrasegidagklartduklarerdetdennepp.

:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...