Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i Hedmark og skal til St.Olav for IVF. Har time til UL på en lørdag og uttak og innsett uka etter, men vet jo ikke helt hvilke dager det blir. Kan fort bli ei uke det er snakk om at vi må være i Trondheim. Noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen fikk ikke sykemelding i det offentlige, men har fått i det private

Skrevet

Jeg vil anta at han må bruke feriedager,avspasere eller få permisjon med eller uten lønn... HAN er jo ikke syk og således er det ikke noen grunn til at han skal få sykemelding - tror de fleste leger er nokså restriktive med å gi sykemelding på et slikt grunnlag - det er iallefall slik det SKAL være... Sykemelding er for de som er SYKE....

Skrevet

Vi holder til i det offentlige, men ingen av oss fikk tilbud om sykemelding på klinikken.. Syns det var rart at ikke de ga meg engang... Men vi hadde ordna oss på forhånd da! Min mann fikk sykemelding fra insett til uttak fra sin fastlege...Om han ikke får på klinikken, så kan han jo prøve å ringe fastlegen sin. :-) Lykke til! :-)

Skrevet

Når det er snakk om store avstander til klinikken, så vet jeg at mannen har fått sykemld.den dagen det er uttak - da må han jo nesten være til stede...

Lykke til!

Skrevet

Vi søkte til arbeidsgiverene våre. Begge fikk fri med lønn (jeg offentlig ansatt, han privat). Det kan ofte lønne seg å si hva dere driver med. Et annet alternativ er å gå til fastlegen.

Lykke til:-)

Skrevet

Min mann fikk ikke sykemelding...selv om han måtte ta biopsi(for uthenting av sædceller) før innsetting...

Kan bruke egenmelding:-)

Skrevet

Spurte dere legen om sykemelding? ikke alltid DE foreslår det uten at man spør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...