Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Syns det forrige innlegget av ei annonym om å gi minst mulig info.. Syns det virka kjæmpe spennende.. Kan noen se meg,hvis jeg gir ørlite info om meg?? bor i nord norge,født260680 og min samboer er født 150672.. PLIIIS!! Har ikke lyst og gi navn.. Venter kjæmpe spent på hva dere ser...Tusen takk;)
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 det blir veldig vanskelig hvis du ikke oppgir navn..syns jeg da..for jeg rett og slett blåser i daton..for jeg får ikke eller pleier ikke å få frem noe der... men har du spist pudding i dag? gele et eller anna? det var noe som datt inn i hue mitt,, eller kan jeg se på deg litt senere i kveld...driver å ser på 6.sans på tv norge vettu
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 oki.. gjærne d.. ser 6sans jeg også;)nei har spist is,tihi;) Da venter jeg litt....
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 skriv gjerne navnet ditt..da blir det enklere..
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Ja. hei Lill Monika og Tommy... føler liksom : søren å..kunne hun ikke finne ut ting uten ved hjelp av navnene våres... joda..jeg kan det men det krever ekstra med energi.. jeg skal prøve... det er noe spesielt med tommy... han trur jeg har en del energier..har dere dyr? føler mest hunder hos dere..og kanskje papegøye? hehe..av alle ting... jeg føler en healene kraft hos han... (kan hende jeg blander litt fordi jeg sitter å hører på reiki men) ' Liker dere å spille kort? sånn rolig kveld, tenne opp i peisen, stearinlys og musikk... og bare kose seg... trur dere er et rolig par... men liker å finne på ting... kanskje du er en person som lett kan bli irritert og kanskje klage litt uten grunn..hehe... jeg kan ta feil... dette var det jeg fikk opp nå...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 hehe.. vi har katt..;)vi er ett par som liker og finne på ting ja, å han virker beroligene på stressete lille meg.. å ja jeg blir let irritert uten grunn.. hehe;) ser du noe graviditet i nærmeste fremtid?? har ett barn fra før.. tusen takk..artig:=)
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 er det en katt som liker å være i nærheten av din kjære? liksom gå etter han osv? tommy har healende krefter altså...det er jeg nesten ikke i tvil om... hender det at han får prikkinger i hendene uten at han vet hvorfor? eller noen prikkinger i det hele tatt... hender det at dine fysiske smerter lindres vet at du er i kontakt med tommy? prøv å tenk over det hvis du er i tvil
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 hmm. han har alltid hatt ett godt lag med katter..prikker d må jeg finne ut a.. ja er ganske rolig med han i nærheten.. hmm ja må tenke litt.. enn graviditet og slikt fremover??
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 ja, få han til å tenke over det... du vet katter de tiltrekker seg slike ting... har selv 3 katter her hvor hu ene er synsk og den andre føler positiv og negativ energi... dem er gode å ha når man griner..da kommer hun ene å trøster meg..biter meg litt i armen og gir klare signaler om at..du må ikke gråte..dette går bra hehe... ja..trur du vil bli gravid i august med en gutt
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 ke bra.. ska få han til å tenke over det ja;) Katta vår er med over alt.. hun er som ett menneske,leker med gutten vår og vi sover alle i samme seng.. happy familie på 4.. ;)hehe.. August ja,får håpe det stemmer,begynner å bli lei a å vente,selv om jeg ikke er den som har venta lengst av oss her inne sikkert... supert at du tok deg tid til meg.. dette er så spennende;)
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 aha..hehe..ja, den katten er virkelig med på alt ja..hehe... nei, du er nok ikke den som har ventet lengst... jess, bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå