Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 1: Anikka 2: Anita 3: Sandra 4: Elisabeth 5: Klara\Clara 6: Carla 7: Sofie 8: Camilla 9: Emma (ja FRYKTELIG poppis men Det evt. det blir oppkaling etter farmor)
jobo Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 sofie/a klara sandra emma carla anikka camilla anita
prebs Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg liker godt: 1.Klara 2.Emma 3.Sofie 4.Elisabeth 5.Camilla Anikka, Anita, Sandra og Carla liker jeg ikke. Jeg synes det er hyggelig med oppkalling, så hadde kanskje gått for Emma:-) (Andre varianter kan jo være Ebba, Ella, Edda.)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Annika.... ok Anita... ok Sandra.... dollete... forbinder med Idol-Sandra Elisabeth..... kjeeeeeeeeeeeeedelig Klara... med K.... litt tøft Carka.... finere med K.... fint Sofie... litt søtt, men veldig fint... hva med Sofia ? Camilla.... veldig fint navn Emma.... en av mine favoritter, men veldig poppis... Siden Emma er så pop så tror jeg at jeg ville valgt Camilla. Nydelig navn og ikke for vanlig.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Carla - liker dette, tøft navn, og det er i tillegg ikke så vanlig. Anikka - søtt Elisabeth - klassisk og pent Klara\Clara - morsomt navn Emma - søtt, men mye brukt Camilla - ok Sofie - ingen favoritt, og veldig mye brukt her Anita - nei Sandra - nei
Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Liker: Klara Sofie Emma Ikkje så begeistra for resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå