Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 hei jenter! Ja da er jeg innlagt,og blir her til de 3 små miraklene kommer ut til vår verden:))Jeg blir veldig godt passet på med ul på fredager og jormorkontr,hver ti+ att en jordmor kommer til mitt rom og lytter på de små hver dag:))så her er jeg virkelig i gode hender.Jeg er idag 33+1 på vei,og håper de ikke vil ut før om 14 dager.Jeg ska få en dato for keisersnitt etter hvert. Vi tar en dag av gangen,kynnerne øker på og blir vondere for hver dag,og natta før vi dro opp hit,hadde jeg noen skikkelige tak,så nå har livmorhalsen blitt litt mykere,med en fingers åpning,spennende det her. Fikk en veldig trist beskjed på lørd morgen,min svigermor har sovnet inn,etter en lang tids kamp mot lungekreft,så nå er det veldig tungt,men jeg prøver å fokusere på positive tanker,sånn att ikke psyken setter noe igang for tidl.Jeg er så redd for att fødselen setter igang før min samboer rekker å komme hit,det tar 3 timer å kjøre hit:(( Kryss fingrene for att ikke de små vil ut før etter begravelsen om litt over en uke.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Takk for oppdateringen! Trist at du er lagt inn men så godt å vite at du og de små får all den oppfølging dere trenger. Skal virkelig krysse alt jeg har for at kynnene roer seg nå som du er på sykehuset og at de små venter ytterligere med å komme ut. Føler med deg som mistet svigermor, ikke en veldig hyggelig beskjed å få når man er så nært å føde. Får virkelig håpe at mannen din rekker å komme hvis noe skulle skje og at du klarer å ikke la sorgen starte riene. Bra at du er fokusert på å ikke la de triste tankene vinne. Vet hvor vanskelig det er da jeg mistet min bestemor når jeg gikk gravid og 12 timer senere var jeg på føden. Ganske sikker på at det var sorgen som startet meg. Ønsker deg, samboern din og de 3 små alt det beste i dagene som kommer! Stor klem
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for gode ord og tanker:)det varmer:)) Det går fint,vi har bestemt oss for å ikke la sorgen overta gleden over det som snart kommer,samboern er også veldig flink og oppmuntre meg,selv om han er i dyp sorg.Vi ska nok komme oss godt gjennom dette,og min livmor og livmorhalsen virker sterk,og tåler nok å vente litt til. Jeg gleder meg til mine foreldre og minstejenta mi kommer på besøk mot slutten av uken.Det blir godt og se dem igjen:D Klem fra meg
* vannmamma * Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Snakk om å være midt oppi livssyklusen med start og slutt på livet! Godt å se at dere kanaliserer tanker og følelser "riktig" for den situasjonen dere er i. Ofte har vi plass til to tanker/følelser samtidig, og det er fint å kunne gi begge et visst rom uten å la det triste få overtaket. Fortsatt lykke til!
Nr2-og3 har kommet- lykke! Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Masse lykke til kjære deg!! Det er sikkert ikke lett å være midt oppi to "veiskiller" men som hun over her skriver så virker dere flinke til å kanalisere tankene riktig ;o) Sikkert godt å være et sted hvor man vet man får all den hjelpen og ekspertisen man trenger - vi skal kryse fingrer vi!
Trillinger08 Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Bra du blir tatt godt vare på, da slipper du hvertfall bekymre deg for om du rekker fram til sykehuset om noe skulle skje. Kjempetrist at ikke svigermoren din fikk oppleve de tre små, men du er flink som klarer å fokusere på det positive! Høres skummelt ut med kynnerne, men du har jo holdt så lenge, krysser fingre og tær for at du holder 2 uker til. Så fantastisk det skal bli å endelig få treffe de tre små nurka for dere. Håper du får lov til å få så mye besøk du vil mens du venter, det hjelper på ventetiden. Stå på videre, tenker masse på dere og håper alt går bra! Stor klem fra meg og tre blivende kick-boksere!
helias fikk to gutter 08.04.08 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Hei:) Trist med din svigermor. Lykke til:)
Sol med 2! Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Livet blir ikke helt som vi hadde tenkt bestandig. Regner med at dere hadde håpet at hun skulle få treffe de tre små før hun gikk bort. Du har jo ikke annet å gjøre enn å ruge og ta livet med ro, det Må du jo bare. Men jeg kan tenke meg at dette er en STOR belastning for den vordende far, han skulle nok gjerne sett at han kunne være på to steder samtidig nå, vil jeg tro... Varme tanker til dere begge. Godt å høre at du blir så godt tatt vare på på sykehuset. Du har jo egnetlig vært kjempeheldig som har kunnet være hjemme så lenge. Jeg krysser fingre og tær for at de holder seg på plass et par uker til. Har du fått vektanslag på de tre små på kontrollene? Jeg regner med at de har vokst bra siden du har fått være hjemme så lenge ) Lykke til med innspurten!
2 nøster Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Lykke til på veien. Ta det helt med ro og se såpeserier Håper du får de to ekstra ukene! Selv lå jeg i fire uker, og slikt tærer en del, men man ruger for en veldig god sak da Snart er de tre små her og da kan du løpe rundt som bare det Kondolerer så mye med din svigermor. Store klemmer fra Angua og de 2 små nøstene, Tilde og Sarah
Sognemor Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Lykke til med videre ruging!!Må være helt spesielt å vente trillinger:-*)satser på at de holder seg inne to uker til!!!!
Rakri Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Vil bare ønske deg lykke til.. Helt utrolig du har klart å ruge helt til nå. Håper du holder de siste to ukene også.. Tenker du gleder deg til å møte dem.. Hilsen stolt tvillingmamma
Pluttiplutt Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 ja over 33 uker er virkelig noe å være stolt av med 3 i magen:) Spent på hvor lenge det er til du treffer dine 3 nurk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå