0406 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Får opp 8 april jeg og at du kommer til å prøve noen kjerringråd som ser ut til å funke:) tiden får vise. Jeg er fersk på spåing da. Masse lykke til ivertfall!
T-mamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Oh.. Spennende! Får prøve litt kjerring råd da
0406 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 hehe da vil jeg tipse om masse kanel og miniklyx en liten stund etterpå. Jeg prøvde kanel med dattera mi å hun kom ja i en fei, hært ikke tanken på masse kanel så hadde kapsler der jeg tømpte ut innholdet og fylte på kanel hehe. Litt lei kan man si jeg var. Hu ble født nesten 2 uker før termin
T-mamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Skal man spise bare kanel da? Og hvor mye er masse? Får man lov å kjøpe miniklyx når man er gravid?
0406 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 ja det får man, er ikke noe skaderlig sånn sett det. Kan være veldig kjekt å ta det når man kjenner det har starta så man får tømt seg litt. Er jo ikke lakserolje, noe jeg absolutt har villet unngaå. Masse kanel hehe. æ fylt vel opp 10 kapsler æ med kanel som tilsvare ca 6-7 ss. Hadde aldri verden klart å fått i meg det på noen annen måte og ville ikke få avsmak på det heller for veldig godt på grøt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå