Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg har fått en tidlig UL time, for å se at alt er bra og hvor langt jeg er.. Jm tror jeg er 3-4 uker lengre. Er 8+3 ... Jeg har kjent liv og jm kjente livmoren og hørte hjerte lyden.. Så glad jeg fikk time så fort. Gleder meg veldig ass:-)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 hei.. takk:-) går det bra med deg?
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Ja da går bra med meg, kjedet meg i kveld, da måtte jeg kikke innom her :0)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 okay.. hihi.. i morgen blir det spennende da, håper på et positivt svar...:-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Tviler på at vi får svar i morgen, men vi håper da.... Er kvalm jeg i kveld.....Husker plutselig på hvordan det vra å være gravid.Urkh..Sikkert ett tegn på at vi skal gi oss nå :0))
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Trodde dere skulle få svar i morgen, men håper det ikke tar så lang tid da.. Du er sikker på at du vill gi deg? føler litt usikker hos deg..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Litt ???? Ta bort ekstrem kvalme og fødsel og jeg er klar til ny baby :0) Like usikker både jeg og gubben..Men så var det ekstrem kvalme og fødsel da.......sukk
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 ja, den kvalmen kunne jeg ha vært foruten.. og jeg gruer meg til fødtselen.. jeg tror det blir en til på dere jeg ass, ikke sikkert du blir noe dårlig nå..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Vi får se, jeg er ennå ung og har god tid .0) Ikke klar ennå iallefall,minstemann burde bli litt større først..
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2008 ja, det har du:-) men blir sikkert noe i år skal du se. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå