Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg ble litt inspirert av Skal vi danse på TVNorge, der er det ei dansk jente som heter Marie Sol. Jeg har tidligere tenkt på Sol Marie. Hva mener dere?
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sol Marie - andre veien blir for likt spanske Marisol.
partyoffive Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes Marie Sol var finere. Spansk eller ikke...det er jo mange navn som kan være litt spansk inspirerte som har blitt 'vanlige' her i norge også. Denne jenta i 'so you think you can dance' er jo Dansk!
prebs Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Hvis dere skal bruke begge navnene til daglig: Sol Marie Hvis dere bare skal bruke det ene til daglig: Marie Sol Derav kommer at jeg synes Marie er mye finere enn Sol, men som dobbeltnavn er det utvilsomt lettere med Sol først!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 mirasol:) eller mira sol kan jo skrives på begge måter
Vrimle Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Sol Marie! Omvendt blir det bare feil på en måte synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Fordelen med å ha Sol etter Marie er at det da blir opp til jenta selv når hun blir eldre, om hun vil bruke Sol eller ikke. Ikke så gøy å hete Sol kanskje som sur tenåring? Jeg ville definitivt tatt Marie Sol! Eller enda bedre dere kan gi henne navnet Solveig, og ha sol som kallenavn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå