Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Vero Moda/Only, Cubus og BeYoung. Undertøy/sokker++ kommer fra H&M og Lindex;)
Jenny-penny Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Er butikksjef på Risøe, så handler jo mest hos megselv. Utenom det blir det mest Gina Tricot, Oasis, Mango og Zara
Hyacinth Bucket Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Taxi, Be-young, Popin, Vivikes og Voice.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 blir som oftest lindex, cubus, h&m eller kap ahl andre steder passer ikke klærene eller prisene. Gidder ikke betale i dyre dommer for klær jeg bytter ut med en gang!
ScaryMama Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Nadine, Boutique Classic, B-Young, VIC, Match og JC.
Minnie Mom Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Nesten alt jeg har er fra Vero Moda. Styrer unna det som er veldig tenåring da.. Har også mye fra H&M Rowells og litt fra butikken (synes det er vanskelig å finne noe fint i butikkene). Også litt fra Cubus, men ikke mye.
LizzyG Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Bik Bok, Only, Carlings og en veldig sjelden gang på HM (sokker og undertøy).
wirre;o) Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 hmm... la akkurat nå merke til at det er leeenge siden jeg handlet skikkelig til meg selv.. og nå tjener jeg ikke penger, så nå blir det ikke noe klær på meg heller. Handler i mammas butikk..
OsloMor Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 HM, Bruuns Bazaar, Indiska,Zaras ungdomsavdeling, Only, Bik bok, Kemt, Mads Nørregaard og Stress:-)!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 hm, bik bok, zant, come as you are, tatler, 4 women, bolina, koma . styrer langt unna gina tricot, makan til drittkvalitet har jeg aldri vært borte i, nei for meg så henger pris, kvalitet og velvære GODT sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå