Gå til innhold

Hva synes dere om Troja Elise??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troja? :s Mener du det seriøst?

Skrevet

Ja,det er seriøst ja.Gidder da ikke å sitte å skrive inn tulle innlegg.. Synes Troja er kjempe vakkert jeg!!!

Skrevet

Likte ikke Troja, og aldri vært spesielt begeistret for Elise heller - litt for nusselig... Synes heler ikke navnene passet godt sammen - to litt for ulike genre. Et søtt og nusselig, og et røft og krigersk....

Skrevet

Har du hørt om byen Troja, trojakrigen, den trojanske hest?

Dette er det eneste jeg forbinder med Troja.

Sikker på at det er et jentenavn?

Skrevet

Skkal du bruke det spørs det om du ikke bør skrive det med y; Troya. Jeg synes uansett det er forferdelig :( beklager. Elise synes jeg derimot er kjempefint :0)

Skrevet

Dette er mer enn grusomt... Elise er jo fint, men Troja er så fælt at alt blir fælt....

De sier jo at dersom enden er god, er alt godt da, men ingen regel uten unntak :)

Skrevet

Jeg tenker på en hest...Det er ikke stygt ment, men det var det første som hoppet opp i hodet på meg. Bare Elise er kjempefint.

Skrevet

Den trojanske hest. Nei, dessverre, ville ikke brukt dette navnet...

Skrevet

Jeg likte det desverre heller ikke så godt...

Veldig rar kombinasjon.

Skrevet

Bikkja mi heter Troja, så for meg blir det et dyrenavn... Hørte ei dame rope "Troja!" etter dattera si på stranda en gang, da stussa jeg fælt ja. Nei, passer ikke på ei jente!

Skrevet

Synes Troja/Troya har nydelig klang, men det blir jo bare totalkrasj med Elise. Enten ett av de, eller ingen. Kombinasjonen var lite heldig. Hva med Toya?

Skrevet

Elise er nydelig, men må du ødelegge det ved å bruke TROJA! av alle navn liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...