miss_chica Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Gutten min på 3 år har fått vannkopper, og han har det så vondt stakkars. Han er helt neddopa på vallergan men alikevel har han vondt på vannkoppene. hvis jeg skal løfte han eller han sitter på fanget mitt sier han bare aaaauuu, de gjør vooondt!!!! så gråter han. er det normalt at de skal gjøre vondt? i kveld når jeg skulle pensle med hvitvask fikk han også vondt og jeg måtte bare slutte. svir den på noe måte? på de som er sprukket kanskje? uff, trodde ikke dette skulle være så ille jeg.holdt på siden onsdag kveld, så nå håper jeg bare det kan gå fremover her.
NoDoubt Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 De er vonde og ubehagelige ja. Bad han i vann med grønnsåpe i. Det lindre veldig godt:-)
miss_chica Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 oki.takk for tipset! får kjøpe inn det i morgen =)
miss_chica Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 dytter litt jeg, om det folk begynner å bli litt lei dette vannkoppmaset mitt.
Peyton Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde vannkopper i tenårene og husker det var helt grusomt vondt til tider og hvitvask virka ikke på det verste, men jeg fikk da et tips om å lage kamille-te (sterk kamille-te, altså la det trekke lenger enn hvis du skulle drukket det og gjerne på kamille i løsvekt, ikke pose-te) og smøre det på vannkoppene... Virka på meg så kanskje verdt et forsøk:) God bedring til gutten din! Har en tre-åring selv her som fikk vannkopper idag, men han har ikke vondt..enda..heldigvis!!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Dusj eller bad han hver dag.Da sprekker koppene raskere og tørker raskere inn.aderma har en spray som heter cytelium den var mye bedre enn hvitvask. God bedring til gutten.Vi gav paracet i tillegg.
miss_chica Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 nei, hakke prøvd det, men han har vondt. jeg kan ikke løfte han uten at han skriker og vrir seg fordi det gjør så vondt. men kan jo prøve det på de normale =)
miss_chica Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 skal prøve på det.takk for tips =) håper dere slipper billigere unna enn oss, dette har holdt på siden onsdag kveld med konstant feber.
miss_chica Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 ok..takk for tips! jeg er villig til å prøve ALT for at han ikke skal klø og ha det vondt. få han i badekaret er en kamp bare det, og hverfall etterpå siden alt gjør vondt. men vi klarte det i går og i dag så vi får prøve i morgen og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå