Gå til innhold

En reiseseng til 299,- og en til 999,-......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har også en til 400 kr. også fornøyd. vi har den bare stående på hytta da. har også en annen som er mye dyrere, tror det er simo. den er vanvittig god altså. kommer jo litt an på hvor ofte du skal bruke den...

Jeg kjøpte en billig en for mange år siden, da jeg fikk førstemann (1995). Har holdt i massevis den. Hvor mye tror du at den blir brukt da? Og du får kjøpt overmadrass til reiseseng om du er redd komforten er litt mindre i en billig seng. Anbefales egentlig uansett for lettere renhold da...

Vil tro at den dyre har tykkere madrass?

Synes de billige har litt tynn madrass, men er ikke så ofte de ble brukt her hos oss. Våre kosta 3-400 tror jeg. La et pledd under lakenet, de sov så godt atte.

Annonse

VI bruker reiseseng endel - og de viktigste kriteriene er:

- at senga er LETT vekt (så hvis Brio er superlett hadde jeg kjøpt den)

- at den lett å sette opp

- at den tar liten plass sammenpakket (når dere allerede har full bil på vei til fjellet eller noe)

- komfort

Ta Brio kanskje.... Hvis forskjellene er store.

Vi har valg en som ikke er av de billigste fordi den er lettere og dermed mye bedre å ha med seg rundt. Flere venninner som kommer til å kjøpe den samme fordi den er så mye lettere enn de andre de har sett på. Vi handlet på tilbud og betalte vel ca600kr for vår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...