Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann vennen:)

hvordan går det ,med deg? nå er det ikke lenge igjen.. ser for meg at babyen kommer den 20... Har litt problemer med at det er gutt, ser nemlig en jente... merkelig haha:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tuppa!

Joda det går da.Merker at det begynner og bli veldig tungt nå,enda jeg bare har lagt på meg ca 2 kg..hehe.Spyr jo så det holder da.

20??spennde da.Skal jo inn på sykehuset den 22 og strippes og modningsakupunktur da for og se om fødeslen starter før tiden.

Ja føler selv ei jente enda..denne ungen er jo helt forskjellig i magen enn hva gutten var.Var inne på sykehuset en 3-4ganger fordi jeg ikke kjente noe liv.Denne er så aktiv at jeg nesten blir lei..sikkelig turbo og har fått masse kviser i ansikete nå og det hadde jeg ikke med gutten.Men men bare alt er som det skal.

Hvordan går det med deg da?

Ser du noe mere ang fødslene eller?

Skrevet

Jeg tror babyen din er litt liten... ca 2400:) og et bilde av at den er litt kald. men ikke noe farlig altså... føler en følese av lettelse fordi alt gikk bedre en forventet??? vet ikke føler bare det går veldigbra, ca 4 timer.. og at du faktisk er i ganske god form etterpå... litt slten seff men ikke noe annet en det:)

rart vi føler jente.. du må love å komme in her å si fra når det er over:)

Jeg er her inne lite om dagen, blir så gravditetsfiksert... og d er ikk kult siden det ikke har klaffet enda:( Gleder meg sånn

Skrevet

Spennede og se ja..har du foresten msn?så kan jeg sende deg mailadressen på pm til deg så kanskje det blir litt enklere..hehe.

Gutten min var ute på kanppe 4 timer så jeg måtte regne med og noe slik og nå sa jm på sykehuset til meg.

Ja forstå at det blir litt graviditetsfiksert ja..husker jeg ble det når jeg gikk med nr 1.Ikke enkelt.Og så la man merke til alle andre som var gravid og.

Men får opp at det klaffer veldig snart for deg altså.Kan si innen juni,men tror mye på mai til deg da.

Skrevet

greit ja...du har full pm foresten.Fikk ikke til å svare deg.Kos deg meg gå turen med hunden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...