kaos83 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 kan du se om jeg er gravid nå? evt når jeg blir det og hvilket kjønn? klem 01.10.83
kaos83 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 opp igjen ser jeg har skrevet baby og ikke body.. sorry:)
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 gjerne en baby også hehe... likte den..=D trur ikke du er gravid nå, men veldig nære...trur april med en gutt altså =D hva trur du om meg da??
kaos83 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Hei:) takk for svar.. får opp septeber jeg.. med en jente.. Får du opp hvor mange barn totalt? frieri? hva som helst.. spenende dette vettu.9 BARE SPØRR IGJEN DU OG:)
Kristine_88 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Okey, det vil tiden vise gitt... er mange som har spådd meg fra nå og fremover... trur du vil få 3 barn jeg nå trur jeg at jeg skal avslutte,... hvis jeg skal spå deg nermere må jeg koble meg ordentlig inn på energien din og det er det litt for sent til nå trur jeg men skal gjøre det så fort jeg kan
kaos83 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2008 da var jeg nederst på siden.. et lite dytt:)
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Trur du får 3 barn kanskje... 2gutter og 1 jente...eller omvendt... frieri..hmm...er dere forlova?
kaos83 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 hei nei vi er ikke det:) lurte på om du så om han kom til å fri;) safira så tvillinger på meg? gjør du?
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 gjør i grunn ikke det nei, ser en gutt.. Han kommer nok til å fri kjøpt nye blomster i dag da?
kaos83 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2008 hei nei ikke noe blomster:) De fleste har sett at jeg blir gravid i april /mai med gutt:) gleder meg sånn.. ser du noe om hvilken utdanning jeg kommer t å velge? klem:)
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Jeg må innrømme at jeg ha skikkelig problemer med å spå deg..vet ikke hvorfor..hehe... føler du det slik med meg?
kaos83 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. april 2008 jeg har så mye annet med eksamener nå at jeg føler jeg har problemer med alle:) hehe. Men enkelte har mann jo det bare sånn med rett og slett.. jeg skal ikke mase mer. men ser du får masse pos. tilbakemeldinger:) men er det noe du lurer på så prøver jeg gjerne:)?
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Humm..ja, jeg forstår du har mye..leste et sted at du hadde 8 eksamner nå fremover.... lurer litt på hvor mange barn du ser på oss? hvor tett dem kommer osv? gutt/jente? Hvis du orker da Klem
kaos83 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 7. april 2008 får opp en jente i september og deretter 2 gutter.. tror guttene blir tette altså faktisk med bare et år i mellom... jente kommer først og er vell en 2-3 år når hun får sin første bror:) ta d med en klype salt seff... men det var mine første tanker, og bare spørr igjen;) PRØVER Å SPÅ DEM SOM SPÅR MEG FØRST SÅ TAR JEG DE ANDRE I BLANT.. MEN ETTER EKSAMEN ER JEG TILBAKE FOR FULLT,. MÅ JO TRENE OPP EVNENE... Oi der ble d stor skrift gitt:) haha
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 der kom den september opp igjen =P hehe... i går skreiv du vel april trur jeg... men er jo ikke lett å spå i tid... Ja, må trene opp evnene... og det er så morosamt når man treffer skikkelig ;P bruker du noen hjelpemidler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå