Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Prevensjon uten bivirkninger! Grønt betyr sikkert, rødt betyr usikkert, rødt+gult+grønt betyr at du har blitt gravid! Du kan lese mer på www.buenaventura.no. Ny pris er nå 3490kr. Jeg selger til høystbydende.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Måler du på samme måte som med Ladycomp - under tunga? Kan man evt bytte ut den dingsen som man måler med? Hvor lenge har du hatt den? Ser at man må levere den inn for nytt batteri hvert 2. år...
mammaen til skatten Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Måler under tunga ja.... Enkelt og greit. Og så er det veldig enkelt å rengjøre den man putter under tunga. Vet ikke om en kan bytte den ut. Jeg tok den i bruk i juli -07. Har original eske, bruksanvisning, ei lita veske og boksen man kan oppbevare pearlyen i. Ser jeg ble anonym i første innlegget. Det var ikke meningen..
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Ser det ikke er lagt inn bud, så da begynner jeg med 1500
mammaen til skatten Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Oi, jeg har glemt å sjekke for svar. Er du fremdeles interessert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå