Gå til innhold

Milla!! Kallenavn eller "ordentlig" navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er et kalllenavn for EMILIA og Mille for EMILIE. En i klassen min het Emilie og kosenavnet hennes Var Mille:) så ja jeg synes begge er kallenavn.

Skrevet

Jeg synes det er et kallenavn. Det fordi jeg har en venninne som heter Kamilla og som bestandig er blitt kalt Milla.

Skrevet

Kallenavn for Camilla føler jeg da....

Skrevet

Jeg vet om flere som heter det, så for meg er det et "ordentlig" navn, selv om det selvfølgelig i utgangspunktet er en fokortelse for navnene nevnt over.

Jeg liker både Milla og Mille:))

Skrevet

Siste ledd i Camilla.

Skrevet

Det er et fantastisk navn å gi !

Det er flott sammen med et annet navn også.

Milla Veronica

Milla Fiona

Milla Kruspersilla;)

Milla Eline, og den slags;)

Skrevet

Jeg synes det er et ordentlig navn, men det kan brukes som kallenavn. Kjenner en Milla (6 år) og en Camilla som blir kalt Milla (32 år). Jeg hadde hatt lyst å bruke det selv hadde det ikke vært for den lille-milla'n vi kjenner :0) blir litt dumt m to Milla'r i samme nabolag!

Skrevet

Jeg har en venninne som heter Camilla og hun kaller seg bare for Milla

Skrevet

jeg tenker først på et "ordentlig" navn ja. Men ja det funker som kallenavn og. Men det er det mange andre navn som gjør også, som vi ser på som fullstendig fullverdige..

Elisa Elise Beth (Elisabeth) feks

Maya Maja Mai (Maria)

Vilde (alvilde)

ikke de beste eksemplene, men det er mange slike navn

Skrevet

Jeg liker ikke det navnet. Synes det er litt kallenavn, og så synes jeg det passer bedre til katter enn til mennesker. Syns Milla og Mille er veldig sukkesøte og nusselige. Men det er sikkert mange flotte jenter som heter det da, selvfølgelig.

Skrevet

Det er fint det:) Men mye finere om det er Mille! Kjenner ei som heter Mille Andrea:o)

Skrevet

Kjempe fint navn som passer som både kallenavn og et "ordentlig" navn. Har det på min egen liste.

Skrevet

Min skulle hete Milla hvis det ble jente, men det blir en gutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...