Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere ta en titt på meg? dere har før spådd graviditet på meg og ifølge noen tester og legen så er jeg det, ca 10 uker på vei. men jeg føler meg alldeles ikke gravid så lurer på om dere kan se åssen det her evt blir framover?

f 13/5-76

signerer med anonym fordi jeg ikke vil røpe noe enda om jeg skulle være gravid:)

tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp et ja på deg.Får ikke opp at du kommer til og ha noen mye plager.Svangerskapet kommer til å gå veldig fint.Alt som skjer er at magen vokser og du føler deg i fin form.

Fant ikke ut at jeg var gravid selv denne gangen før det hadde gått 12uker,begynte da og reagere på melk slik jeg gjorde med førstemann..testet meg da og jammen var jeg gravid.Så man trenger ikke å "føle"seg gravid for og være det.

Skrevet

hei og takk for svar:) nei en skal jo egentlig ikke klage, men fort gjort læll:) kjente heller ikke mye med min første som førøvrig blir ett år i mai:)

Skrevet

har en som blir året i mai selv her..kjente ikke at jeg var gravid med han..kun at magen vokset.Jobbet fult ut og alt var bare bra...unntatt spyingen da..men den ble en vane.Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...