Gå til innhold

Hva bedriver dere hverdagen med?


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Her i huset blir det mange trilleturer fordi vi har en veldig aktiv hund som trenger mye luft! Så lillejenta er godt vant med å ligge i vognen.

Når hun sover blir det vasking av klær,leilighet, ordning med barnedåp og innimellom litt avslapping:) Men føler hele tiden at det er noe som må gjøres! Har sagt lenge nå at jeg vil begynne å trene igjen, men tiden strekker ikke til!

Hva går deres hverdag med til? noen som har tips om hvordan få tid til å begynne å trene igjen?? Sambo jobber som oftest kveld, så han er ikke så mye med hjemme og kan passe lillejenta så jeg får trene..:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også travle dager. Hver dag blir det en tur med vogn og hund. Så er det mye klesvask når en har tre barn i huset. Akkurat i disse dager holder jeg på å lage takkekort for alle gavene vi fikk til minsten. Det tar jo mye tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok å gjøre om dagen ja:) Bruker å gå et par turer hver dag. Ellers er det mye gjøre hjemme.

Trening tror jeg at jeg må vente med og. Lillegutt er ivrig med puppen på kvelden, så det kunne nok blitt en smule slitsomt for pappaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber litt (skriver) mens baby sover om formiddagen, triller tur etter lunsj, evt jogger jeg med vogna. Det er kanskje den enkleste måten å få trent på.. Eller så prater/synger/leker jeg selvsagt litt med baby også når han er våken. Husarbeid tar vi litt innimellom, men må innrømme at jeg ikke bruker mye tid på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går en tur hver dag. Prøver å jobbe litt med en oppgave jeg snart skal levere, men har ikke blitt så mye av det enda... Ellers prøver jeg å rydde litt i huset, lage mat og holder på å lage klar takkekort. Jeg møter ganske ofte med en turgruppe/barselgruppe så det blir litt sosial omgang. Går turer, på besøk til hverandre, på baby bio og kafe. Hadde mange planer om alt jeg skulle gjøre denne tiden, men har ikke komt så veldig langt på lista enda :-) Begynte på trim med baby når vesla var 6 uker - det er gøy! Hun liker det godt og jeg får trent litt. Treningssenteret mitt har barnevakttjeneste så har planer om å begynne å bruke den nå snart. Håper det går fint :-)

Dagene går i allefall veldig fort - og vi koser oss masse!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye turgåing for da sover han så godt i vognen sin. Går gjerne ned til kjøpesenteret og treffer venninner på kafe de dagene det ikke er vær til å gå lange turer. Ellers prøver jeg å gjøre litt husarbeid når lillegutt sover en liten lur. og så koser vi og leker masse når han er våken. Storkoser meg som mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min er snart tre mnd. Dagen starter med amming og stell av minsten. Så går vi ned sammen med pappa og storesöster. Lillebror sitter litt i vippestol mens jeg hjelper de andre med å bli klare til jobb og barnehage. Når de er ute av huset tar vi det med ro de dagene vi ikke har noen planer. Junior sover litt og så er han en del våken. Da koser vi oss sammen, men han ligger også litt på leketeppet og sitter i stolen sin. Hver dag henter jeg storesöster i barnehage. Da sover han godt i vognen og hunden blir luftet. Tar ca. en time t/r. Når vi er på farten sover han også mye i vognen. Husarbeid gjöres litt hver dag og så tar jeg större sjau innimellom. Shopping, cafebesök osv var det mer av med förste enn nå. Men har planer om både babykino og museumsbesök, og mange turer på stranda til sommeren håper jeg!

 

Gutten er i seng rundt åtte. Så da gjör jeg ting jeg ikke har fått gjort tidligere på dagen, som å trene. Begynte å löpe i går!! Å det var helt supert! Det blir löping to tre ganger i uka på meg fra nå av, gratis, effektivt og fort gjort! Pleide å gjöre det tidlig på morgenen för jeg ble gravid, det var drriiit digg, men må gjöre det på kvelden nå. Så lenge jeg får trent er jeg fornöyd!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...