Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Vi får en gutt og en jente og synes det er så utrolig vanskelig! Hva med Ella og Henrik Tilda og Sander Morten og Lena Aurora og Sokrates (jaa særlig?) Kasper og Sofie Trenger virkelig litt hjelp:-)
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Aurora og Sokrates synes jeg var det sprekeste forslaget faktisk :-) De andre navnene synes jeg var litt kjedelige og oppbrukte...
prebs Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg likte best: Ella og Henrik Kasper og Sofie Egentlig likte jeg godt Aurora og Sokrates, men det blir nok litt "for mye". Men Aurora er veldig pent. Hva med: Aurora og Henrik Aurora og Sander Aurora og Kasper
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes Aurora og Sokrates var litt søt jeg:) ellers likte jeg godt Sofie og Kasper:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Takk for forslag tror faktisk vi har besthemt oss for Aurora og Sokrates. Siden de er tvillinger synes jeg det ble litt "friskt" Men jeg må nok tygge på dem litt mer før jeg er 100 % sikker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå