Gå til innhold

Hva med Leon da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen kom jeg plutselig på navnet Leon og klarer ikke helt og besthemme meg om hva jeg synes om det. Så nå står det vel mellom Leon og Henrik. Huff så vanskelig:\ hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sønn som heter Leon (4 år) og har fått maaaaaaaange kommentarer på at det er et fint/kult/tøft navn! Og vi er kjempefornøyd med navnevalget :0)

(Bestekompisen hans heter Henrik.. he he..)

Skrevet

Hehe.. Morsomt. Gubben har fått Leon på hjernen me jeg er enda litt skeptisk. trenger flere innspill:)

HI

Skrevet

Liker hverken Henrik eller Leon spesielt godt, men er vel ingen tvil om at Leon er et sprekere valg enn Henrik - som er litt kjedelig... Men uansett - tror kanskje jeg foretrekker Henrik likevel... Hva med noe helt annet?

Skrevet

Jeg synes Henrik er myye finere enn Leon!

Skrevet

Hihi. Ja det hadde nok kansje vært lurt men vi har ENDELIG klart og komme ned til to navn:) men liker Eddie også:) (Uttales med stum E.)

HI

Skrevet

Eddie er fælt :(

Forslag:

Lorentz

Lavras

Menz

Edvin

Eilert

Albert

Skrevet

Tror vi har besthemt oss for Leon:) men tusen takk for alle forslag:-)

HI

Skrevet

Synes Leon er kjempe fint;)Tenkte på det selv,før vi fikk vite at d ble jente da=)

Skrevet

Liker ikke Leon, småharry navn:( I samme gate som Patrick, Aron, Kevin..Kjenner en voksen Leon som alltid har hata navnet sitt.

Skrevet

Ser dere har bestemt dere, men kommenterer likevel...

Leon er ikke fint, Eddie er kustygt, og Henrik er veldig fint :)

Skrevet

Veldig mange Leon for tiden da. Kjenner 3 baby-Leon`er.

Skrevet

Jeg ville gått for Leon! Et tøft navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...