Gå til innhold

Herregud, LOPT og Lenej driver å reklamerer for hverandre. SLETT!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor har jeg reklamert for posen før i dag? Den linken skulle jeg gjerne sett. Hmmmm tror jeg har skrevet 1 innlegg ever om posen og det var at jeg hadde kjøpt en dukkeutgave til jul. Skal søke litt i debatter selv nå for å sjekke at jeg ikke bommer. Men påstanden din blir for teit og jeg driter i om tråden blir slettet.

Jeg vet ikke hvor mye du har reklamert for lenejs produkter, men det at du ikke finner slike innlegg beviser ikke det siden jeg tidligere i dag slettet noen hundre innlegg med reklame for hennes produkter.

Har forøvrig gjort tilsvarende i forhold til innlegg vedr. din nettbutikk nå i kveld. Ser at du bruker de mulighetene som er til å omtale produktene dine, og således ikke gidder å forholde deg til regelverket.

Til dere andre som både vil hjelpe lotp og lenej med å markedsføre produktene deres; det blir mye tull og ufullstendige tråder som følge av det. Fra tid til annen sletter vi alle slike henvisninger.

Annonse

Bevis og bevis fru Blom. Jeg vet jo faktisk hva jeg svarer på da.....selv om hjernen min er litt teflonbelagt til tider. Jaja noen har innbilt svangerskap og andre innbilt noe helt annet.

At du rydder i rekkene er helt greit for meg, men insinuere ting som du til stadighet gjør i diverse tråder blir litt på mitt barnslige nivå kan man vel si.

Det er jo ikke reklame LOPT og Lenej driver med da, dem kan jo ikke noe for at folk spør. Da er det normalt å svare! Dem har jo ikke lagt ut innlegg med direkte reklame om deres nettsider.

Skal alle innleggene om rockeringene fjernes også da, eller? For det er jo også "reklame" for rockeringer, eller hva med altinn.no og Buzzador. Skal alle dem innleggene slettes også da?

Hvis det plager deg/dere så ille - så la være å se på dem innleggene da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...