Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+2 og de siste dagene har jeg fått en "skytende" smerte nedover halebeinet. Det varer en stund før det forsvinner helt bort.

Er dette tegn på bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er det... snakket med jordmor om bekkenløsning i går... hun sa at noen kjenner det med smerte rundt halebeine....

• 2 uker senere...
Skrevet

Hos meg startet det med vondt på skambenet. Gikk videre nedover på høyre side også til slutt i korsryggen. Får en sånn følelse av at benet vil sperre seg når jeg går. Dritvondt:-(

Skrevet

jeg har erfart denne smerten både ved bekkenløsning, men også når jeg har hatt en låsning i bekkenet eller nederst i ryggen.

Skrevet

Hei,

Det trenger ikke være det da. Jeg er i uke 29 og fikk for 2 uker siden samme smerte som du beskriver. Jeg sitter mye på jobben ( kontor rotte) og HMS tjenesten på jobben min sa at det ikke trengte å være bekkenløsning. Hun anbefalte å kjøpe en halebens pute ( sjekk sidene til bio scan) og etter en ukes bruk så er smertene helt borte.

Det er jo mye som forandrer seg i der nede, men økt vektbelastning og press. Håper du slipper unna bekkenløsning så tidlig. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...