Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg er 11+2 og de siste dagene har jeg fått en "skytende" smerte nedover halebeinet. Det varer en stund før det forsvinner helt bort. Er dette tegn på bekkenløsning?
scoobydo Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 tror det er det... snakket med jordmor om bekkenløsning i går... hun sa at noen kjenner det med smerte rundt halebeine....
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Hos meg startet det med vondt på skambenet. Gikk videre nedover på høyre side også til slutt i korsryggen. Får en sånn følelse av at benet vil sperre seg når jeg går. Dritvondt:-(
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 jeg har erfart denne smerten både ved bekkenløsning, men også når jeg har hatt en låsning i bekkenet eller nederst i ryggen.
ory Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hei, Det trenger ikke være det da. Jeg er i uke 29 og fikk for 2 uker siden samme smerte som du beskriver. Jeg sitter mye på jobben ( kontor rotte) og HMS tjenesten på jobben min sa at det ikke trengte å være bekkenløsning. Hun anbefalte å kjøpe en halebens pute ( sjekk sidene til bio scan) og etter en ukes bruk så er smertene helt borte. Det er jo mye som forandrer seg i der nede, men økt vektbelastning og press. Håper du slipper unna bekkenløsning så tidlig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå