-no rest for the wicked- Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei ! Jeg har alltid vært kjempe fan av kallenavn! Det er jo ikke alle som er det men. Noen men èn skal kalle navne det gitte navne fordi det er gitt for en grunn, og man skal ikke kalle barnet noe annet! Da kunne man jo bare kalt barnet det kallenavnet;) Min lille datter heter Melania .Hun kan jo blandt annet kalle Mel, Melly Elly (etter hennes oldemor), Ella, Lania, Lania eller Ania. Hva mener du om saken? Og kaller du barnet ditt for noe annet en det gitte navnet??? Stor klem Marijah, også kalt Mari:)
-no rest for the wicked- Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg må bare si, at jeg var max stressa da jeg skrev dette! Jeg skal prøve å rette påp mine feil nå! Noen mener man bare skal kalle barnet sitt det gitte navn, og ikke gi det kallnavn, fordi det er unødvendig.Hva er poenget!? Men jeg vil gjerne hatt et kallenavn på Melania fordi det er søtt med "pusenavn/kosenavn"... Mel Melly Elly Ella Elle Lani Lania Ania Har du en mening om denne saken? Har du kosenavn eller kallenavn på dine barn?
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Melly virket mest logisk som kallenavn på ditt barn, synes jeg da :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg elsker kallenavn... synes det er kjempekoselig !!! Jeg ville valgt Mia som kallenavn for Melania... som da er de tre siste bokstavene i navnet, men byttes ut med første bokstav i navnet.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Helt enig med deg jeg! Jeg ville aldri kalt sønnen eller dattera mi for noe som for meg ville blitt ett kallenavn på ett "ordentlig" navn, som: Milla for C/Kamilla osv. Da ville jeg heller kalt barnet Camilla og brukt Milla som ett kallenavn! Bare ett eksempel. Jeg er veldig fan av kallenavn da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå