Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

ory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er i uke 25 og lagt på meg 6 kilo. Hvordan står det til med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gravid nå, men med min første la jeg på meg 0.5 kg i uken i hele svangerskapet, så i uke 25 var jeg +12.5 kg. Var kanskje litt skranten fra før. Med nr to hadde jeg gått opp 10 kg ved 25 uker. Du ligger ikke verst an i forhold til meg...

Skrevet

Jeg er 40 uker på vei og har lagt på meg 7 kg. Ikke værst denne gangen, og jeg er veldig fornøyd. Nå er jeg derimot ganske lei av å gå gravid, og skulle ønske ungen kom ut snart...eller NÅ :-)

Skrevet

Jeg er i uke 39 og har lagt på meg 6 kg :-)

Skrevet

Er i uke 38, lagt på meg 4 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har lagt på meg 6 kg.

Skrevet

Er i uke 19 og har lagt på meg 3-4 kg. Syns det er lite, jeg, men dere over her har jo knapt lagt på dere i det hele tatt og er snart ferdige!

Skrevet

Er 31+1 og har lagt på meg 13 (!) kg.

Skrevet

Jeg er 22+2 og har ikke lagt på meg noe enda,men regner vel med at kiloene snart vil renne på her.

Skrevet

Jeg er i uke 19 og tok først av meg 3 kg. fra første til andre kontr. Nå har jeg gått opp 2 kg siden det, og er da ett kg. mindre enn ved første kontroll. Regner med kg. får fart på seg fra nå av og fremover ;)

Skrevet

jeg er i uke 26 og har lagt på meg 9 kg. Det står bra til :)

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg ca. 10 kg. Jeg mistrives sterkt med det :(

Skrevet

Jeg er nå 24+5 og veide meg på 24+0, hadde da gått opp 5 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har lagt på meg nesten 7 kg. MEN, jeg mener at akkurat som alder så er vekt KUN ett tall!! Er iallefall ikke bekymret, men prøver å tenke at jeg helst skulle sett at jeg slapp å legge på meg mer enn jeg "må". Dvs, det er fint om mesteparten forsvinner noen måneder etter fødselen.

Jeg spiser ganske sunt, men siden jeg sluttet å røyke i forbindelse med graviditet så er jeg redd for at det også har blitt mere snop de siste månedene enn før.... Ja, ja - skal kose seg litt og c",)

Skrevet

Så lite dere alle har lagt på dere da damer. Selv har jeg lagt på meg hele 15 kilo, huff å huff. Og jeg har spist nesten bare sunn mat da jeg har blitt kvalm av alt søtt. Har da tatt av 1 kilo siden forrige kontroll for ca. 3 uker siden. Får ikke til å spise noe særlig om dagen. Det begynner å bli veldig trangt om plassen, hehe. Føler meg helt sprekkeferdig om dagen. Får håpe at kiloene renner like fort av etter fødselen denne gangen som da jeg var ung og sprek, hehe:-)

Skrevet

Jeg er i uke 29 og har lagt på meg 12 kg, men de skal av igjen, gleder meg til det, men skal vel opp en del til før jeg kan tenke på det:)

Jeg trives ikke spesielt godt med å bli tjukk over rumpe og lår, men jeg tenker at jeg er heldig som er gravid, så får kiloene bli som de blir. Forresten så spiser jeg ikke mer enn før (tror jeg), men er mye mindre i aktivitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...