Mojo med trollungen Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 ? Mye bevegelse, nedpress og kvalme nå.. Andre?
endagimai HØYGRAVID Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Lurer på det samme. er i uke 35 og er så kvalm!!!!!!! og halsbrannen tar snart knekken på meg.. noen råd? skal til akupunktur i morra. håper det hjelper
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Ja, babyen begynner jo å bli stor så den presser jo på alt inne i magen. Noen får halsbrann og blir kvalme av dette. Men får du i tillegg høyt BT, hodepine og proteiner i urinen så kan det være pga svangerskaps forgiftning.
Tredjemann på vei :D Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Husker jeg ble kvalm den siste tiden før forrige fødsel ja, men vet ikke om jeg var sånn spykvalm. Fikk veldig dårlig matlyst, dvs. hadde veldig lyst på frukt og vann med isbiter:-) Mer husker jeg ikke ang. det. Husker ikke hvor lenge før fødselen det ble sånn heller, men tror det var siste uka, ikke noe tidligere...
Bleieskiftarbeider:D Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg var utrolig kvalm fra uke 35, med det fulgte også løs mage og en del magekramper. Lillemor kom 3 uker etter dette begynte. Jordmoren min fortalte at det er veldig vanlig og bli uvel med løs mage osv før fødselen, Det er kroppen som gjør seg klar til den store oppgaven! Masse lykke til;)
huldretufsa Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Tre dager før forrige fødsel ble jeg plutselig kvalm/uvel og det varte frem til fødselen - hadde ikke vært det tidligere. Så for meg var det nok starten på slutten ;-) Tvi tvi videre!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Var nesten ikke kvalm tidlig på 1.trim og 2. Men har spydd ett par ganger nå...Er 36+1,trur dette er helt normalt mot slutten jeg...
ingrid_83 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jeg har vært konstant småkvalm nå de siste dagene.. Og er over termin. Håper at det er pga at jeg skal føde snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå