Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei, jeg liker navnet Sol. Men, hvis vi velger det blir det nok som mellomnavn. Kan dere komme med forslag til fornavn. Hva synes dere om navnet Sol?
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sol er koselig:-) Hva med: Maria Sol Anna Sol Christina Sol Ana Sol Pia Sol Sara Sol Lisa Sol Hanna Sol Karina Sol Jeg liker best Maria Sol:-) Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Angelica Sol var vel foreslått her en gang... Eller hva med Vår Sol ;-) Sol er for øvrig et koselig navn, bare håper hun ikke blir svarthåret gother....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Takk for tilbakemeldinger. Jeg liker Maria Sol og Anna Sol best av disse navnene, men, begge er utelukket fordi vi har Marie og Anna i familien. Jeg liker godt Sunniva, men kan man bruke to navn hvor begge begynner på S? Kan vi bruke Sunniva Sol? Ønsker gjerne flere forslag fra dere :-).
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Sol er veldig fint:) Sunniva Sol er jo fint Amina Sol Beate Sol Caroline Sol Celine Sol
StorkeMammaen Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Sol er nydelig. Hva med: Alva Sol Alma Sol Ylva Sol Olava Sol Vilma Sol Eline Sol Tuva Sol Helene Sol Emine Sol
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Sol er et kurant navn, men det blir bare snodig som navn nr. 2. Forslag: Sol Gitte Sol Marie Sol Marte
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Ha, ha - skulle akkurat til å foreslå Sanna Sol ;-) Eller hva med Solfrid Sol Fride eller Sol Josefine?
Cybele Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Kjenner både Mira Sol og Mirasol:) Nydelige navn, og eneste navner jeg liker med Sol som andrenavn. Ellers ville jeg satt Sol først, og brukt begge navnene: Sol Maria Sol Evita Sol Eline Sol Emira Sol Elida Sol Erika Sol Mathilde Sol Johanne Sol Amanda sist, men ikke mist, smaken er som baken. ta det dere liker BEST. En nydelig jente kler alltid sitt navn. i den store sammenheng er det fullstendig irrelevant som Sol kommer først eller sist. Kjenn på magefølelsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå