Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Er det vanlig at hvilepulsen er høyere når man er gravid enn når man ikke er det? Jeg føler jeg har så høy hvilepuls. Har lest at det skal være ca 60 slag pr minutt. Jeg har hvilepuls en del høyere enn det.. noen som kan berolige meg her??
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 har en hvile puls på rund 90-100 jeg.. har hatt sånn før jeg ble gravid også.
Eline på vei med nummer to Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Det er helt vanlig, kroppen bruker jo mye mer energi når du er gravid, det tar på å "ommøblere" Så dette bør du absolutt ikke bekymre deg over. Basaltemperaturen (grunnleggende kroppstemperatur) er også høyere når man er gravid.
lillebolla Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg har vanligvis hvilepuls på ca. 50-60, men nå er det ikke mye befegelse til før den spretter opp i 100+... Jeg har vanligvis ganske lav basaltemp, selv de gangene jeg føler at "nå må jeg ha skikkelig feber", er det sjelden jeg når så høyt som 38 grader. målte temp i øret i går, og da var tempen 37,6, og det er jo sånn som jeg har når jeg føler jeg er skikkelig febersjuk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå