Gå til innhold

Hvilken farge liker dere på Bugaboo Camelon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så og si betemt oss for å kjøpe Bugaboo vogn til vår sønn som kommer i august. Nå er spørsmålet hvilken fargekombinasjon vi skal velge. Tror det mest aktuelle er mørkegrå/rød, mørkegrå/blå eller mørkegrå/svart. Hva syns dere, og hva har dere som har denne vognen valgt?

Et lite praktisk spørsmål til slutt, bruker man samme kalesje til baggen og sittedelen? Har ikke klart å finne ut av det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte mørkegrå og rød vi, eller, sambo var det som fikk bestemme her i hus. Han ville ha ei vogn som vistes og der er jeg enig! Liker ikke svarte og mørkeblå vogner.

Vi får ei jente, men tenker at rødt også kan brukes om det kommer en lillebror senere! Friske gode og glade farger liker jeg på en vogn.

Samme kalesjen som brukes på både bag og sittedel, samme ramme og om du ikke kjøper ekstra ramme da.

Skrevet

jeg liker trekket i denim, syns den er knall tøff.

Skrevet

... synes vogna er drit stygg og upraktisk ....

ville vurdert noe annet!!

Det er lite vogn for en dyr penge må jeg si!!

Skrevet

upraktisk? På hvilken måte da?

Kan ikke komme med sånn påstander uten å begunne dem, i så fall vet du tydligvis ikke mye om vogna.

Men hvilke kritereier folk har er jo varierende, så mulig den er "upraktisk" for deg da....

Skrevet

Jeans stoffet er jo kjempefint!!! Har dere vurdert det? Ellers er jo ikke ekstra stoff sett noe dyrt til Bogabooen, så hvis dere velger mørkegrå bunn er det jo ikke noe stress hvis dere angrer på resten...

Skrevet

jeg har både svart og rosa trekk til buggisen min, men dette var det som følgte med da jeg kjøpte den brukt på finn.no. ;)

nå er jeg på jakt etter et beige eller brunt trekk til den, synes det er nydelig

Skrevet

forresten må jeg si at bugaboo vogna er det beste kjøpet jeg har jort noensinne! er storfornøyd!! og de fleste venninnene mine har skiftet ut sine vogner etter å ha prøvd buggissen min ;)

Skrevet

jeg har brun base og brunt trekk også stæsjer jeg heller opp med poser etc. Har offwhite pose og det er bare superlekkert. men ikke så fargerikt da hvis man heller vil ha det. Men det er jo smak og behag, men ville nok tatt enten grå eller brun base og heller variert stoff og trekk. masse fine brukte trekk å få kjøpt på finn også så ingen risk å kjøpe et trekk og angre senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...