Gå til innhold

Mensensmerter.... Svar fort :S

Anbefalte innlegg

Hei hei lure på om noen kan svare meg fort på dette.

Er førstegangfødene..

Er i slutten av uke 26 og fikk skikkelige mensen smerter i dag :(

Magen er ikke hard og har tatt det veldig med ro i dag...

Har hatt det sammenhengene i 20min nå snart :S

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137371651-mensensmerter-svar-fort-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva det kan være. Det er sikkert ikke farlig. Hadde jeg vært deg ville jeg allikevel ha ringt fødeavdelingen der du skal føde og spørre dem. De er der for å hjelpe deg og det er bedre å bry dem en gang for mye enn en gang for lite, ikke sant?

Det är bekkenløsning! Har haft det samma sedan i tisdag, var innne på føden för att kontrollera och det visade sig bara vara bekkenløsningen som flyttat sig från ryggen och i tillägg göra ont i fram.

Men för att du ska roa dig själv, ring sjukhuset och förklara. Kanske du kan få komma in och få en kontroll. Jag blev rett och slett rädd jag, det var otroligt skönt att få kontrollerat att det inte var något. De tog både urin, blodpröve, utvändig och invändig ul. :)

Lycka till!! kram

det kan også være kynnere

noe som er veldig vanlig å få mer å mer av nå frem over og dem kan vare over lengre tid og med ulik "styrke" om du forstår

men som nevt tidligere her... er du usikker så ring til føden så vil dem kunne hjelpe deg

evt så vil dem ha deg inn til en liten kontroll bare for å skjekke at alt er greit med både deg og ikke minst den lille;-)

Annonse

Modningsrie!! kynnere=) ingenting å være redd for. jeg er 2.gangsfødende. første gangen begynte modnongsriene mine 2 mnd før tida, og på det verste kunne d kjennes ut som skikkelige rier. var på føden å tok ctg. d var rier, men modningsrier=) det kan du gå med i mange mnd. bare livmora som gjør seg klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...