Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Eller er det bare jeg som innbiller meg det?
Nit@™ Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg har dvd filmen, og mener jeg har hørt at den er litt forskjellig fra den som gikk på kino, men sikker er jeg ikke. Måtte bare kjøpe den fordi moren min har trent den ene hunden som er med (det er faktisk to hunder, far og sønn) Faren spillte rollen på svalbard, og måtte da i karantene, så sønnen tok over rollen i Norge ;o) Vet at hunden opprinnelig hadde et annet navn i manus, men ble endret fordi far-hund som har hovedrollen het faktisk "Skipper`n", derfor ble navnet "Skipper" i filmen ;o) Det er det jeg har av info om filmen!
Tally Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 To slutter er riktig: NB: Ikke les videre hvis du ikke vil vite slutten, he, he På grunn av dårlig råd og dårlig tid ble sluttscenen, den som foregår i Oslo, spilt inn i all hast - og filmen sendt ut på kino 6. februar 1985. Et halvt år etter, da filmen hadde spilt inn store penger, ble en ny slutt spilt inn og sendt ut. Og folk gikk om igjen på kino. 450.000 solgte billetter ble til 700.000. - I første utgave hører man bare en skuddlyd. Og Helge ser ikke ut som han dør. Han ser mer ut som en full mann som sklir ned av en benk. I den nye slutten drepes han med et sprøytestikk av en forbipaserende på gata. Men det geniale er at man aldri får vite hvilket lands etterretning personen tilhørte, sier Borgli og Michelet. http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/24/441189.html
Tally Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Noen ganger skal man lese hele artikkelen, he, he.... Enda flere slutter Men det eksisterer ikke bare to slutter. Det er fire. Den tredje har ingen sett offisielt. Den ble lagd av de norske filmskaperne, og her stikker Jordal til sjøs på en tanker under en falsk identitet som som norske myndigheter har utstyrt ham med. - Den versjonen droppet vi allerede før vi begynte klippinga. Den slutten ble helt feil, forteller Borgli. Og så er det lagd en amerikansk versjon - med happy ending. - Orions Belte med happy ending. Latterlig. Det ville jeg aldri ha tillatt, brummer Michelet. http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/24/441189.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå