Gå til innhold

St Olavs vs Levanger

Anbefalte innlegg

Jeg har født mine barn på St Olavs.

Men siden de stenger deler av fødeavd rett som det er og risikoen er

stor for å måtte ligge på gangen - igjen! (traumatisk)

Lurer jeg på om vi skal forsøke Levanger denne gangen her.

Noen som har født på begge stedene eller har erfaring

med Levanger?

Hilsen ei med fødselsangst ..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137370724-st-olavs-vs-levanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker heller ikke St.Olavs. Har hatt to fødseler der de siste 2,5 årene og synes ikke det har vært spesielt trivelig. Enkle raske fødsler, men likevel har jeg:

1. Fått beskjed om at det ikke er ledige fødestuer at jeg må sitte på gangen å vente...

2. Hatt en skokk med folk kommende ut og inn under selve fødselen (og alle skal hilse, blæ).

3. Etter første fødselen var det sjokkfullt på sykhuset og ingen plasser på hotellet, så da lå jeg i fellesrom med masse utlendinger som fikk besøk av hauger med familie, det var så mye bråk og fremmede lukter at jeg ikke fikk slappet av overhode. Dro hjem etter 12 timer den gangen.

Kjenner ikke Levanger, men kjenner noen som har født på Orkdal i stedet og sier det er veldig fint. Folkene der har god tid til deg og fødselen osv.

Synd å si det, men jeg gruer meg til hver fødsel av den grunn at jeg må til St. Olavs. Egentlig ikke noe alternativ for meg for jeg bor så nært. Hadde jeg hatt litt bedre boforhold ville jeg heller hatt hjemmefødsel, men det er endel faktorer som taler litt i mot akkurat det nå. Men fødselen er liksom en ting som skal være spesielt, men på grunn av lokaliteten ønsker jeg bare at det skal bli overstått...

Orkdal er ikke aktuelt for oss.

Vi bor 20 min unna St Olavs og 50 min unna Levanger.

Livredd for å havne på gangen igjen jeg også.

Sist fikk jeg ikke fødestue før jeg hadde pressrier.

(og fikk ingen smertelindring og følte meg egentlig bare

i veien)

• 2 uker senere...

Annonse

Skal føde på Levanger i august, har ikke fått noe beskjed om at det er stengt da...

Ellers fødte jeg der sist også, og har bare gode anbefalinger. Lå på pasienthotellet, pappan lå der også sammen med oss. Veldig trivelig :)

Fine rom å trivelige folk!

ANBEFALES!!

• 3 uker senere...

har født to ganger på levanger, har både-og erfaringer derfra. Fikk ei jordmor fra helvete sist, kom tydeligvis i vaktskiftet. Så denne gangen blir det namsos eller hjemme. man føler seg ikke mye verdt når det eneste jordmora gjør er å kjefte og være sur. Helgivis, etter skiftet fikk jeg en bra en, men likevel velger jeg bort levanger denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...